تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820267328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكبري: ديدگاه‌هاي مختلف اعضا در فضايي صميمي و شفاف مطرح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اكبري: ديدگاه‌هاي مختلف اعضا در فضايي صميمي و شفاف مطرح شد
رئيس هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس گفت: ما براي حل جدي مشكلات، طرح و برنامه داريم ولي براي اجراي اين طرح و برنامه‌ها به همراهي مسوولان امر نياز خواهيم داشت.


به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد صادق اكبري گفت: باشگاه پرسپوليس هواداران پرشماري در ايران و خارج از كشور دارد. ما همه به اين مساله واقف هستيم و مي‌دانيم چه مسووليت سنگيني بر عهده تك تك ما قرار دارد. كوچكترين موضوع در باشگاه پرطرفدار پرسپوليس مي‌تواند به حاشيه‌ها و شايعات بسياري منجر شود كه باعث نگراني هواداران گردد اما هواداران عزيز اطمينان داشته باشند هيات مديره و مدير عامل اگر با يكديگر بحثي هم داشته باشند جز به عشق پرسپوليس نيست.

وي ادامه داد: اختلاف در ديدگاه‌ها و نقطه نظرات يك امر طبيعي در هر هيأت مديره‌اي است. حضور اعضاي مختلف با هدف جمع شدن افكار گوناگون صورت مي‌گيرد و اين به معناي اختلاف در اصول نيست. اصل حاكم بر مجموعه مديريتي پرسپوبليس تلاش براي رساندن اين باشگاه به نقطه‌اي است كه در شأن سابقه و طرفداران پر شمار آن باشد. اين هدف مشترك همه ما است. اخلاف نظرها هم با گفتگو و نشست به نتيجه و تصميمات مشترك مي‌رسد. از اين منظر ما امروز يكي از بهترين جلسات هيات مديره را برگزار كرديم.

اكبري خاطرنشان كرد: آقاي رويانيان در اين مدت تلاش‌هاي بسيار خوبي را انجام داده‌اند. نتيجه كار مديريت، كادر فني و بازيكنان، روند روبه رشدي است كه در تيم شاهد هستيم. پرسپوليس حالا هم نتيجه مي‌گيرد و هم خوب بازي مي‌كند و توانسته‌ايم دل هواداران را شاد كنيم. به طور قطع انتظاري كه از مدير عامل، همه اعضاي هيأت مديره و تمام بخش‌هاي مرتبط وجود دارد، اين است كه به ادامه اين روند موفقيت‌آميز كمك كنند و تلاش‌ها بر اساس يك نظم هدفمند ادامه داشته باشد.

رئيس هيأت مديره پرسپوليس با اشاره به مباحثي كه طي روزهاي گذشته درباره مسائل مديريتي پرسپوليس مطرح بوده است، تصريح كرد: امروز همه مباحث در فضايي صميمي و كاملا شفاف از سوي مدير عامل، آقايان؛ پروين، جمشيدي، نامي و بنده مطرح شد. درباره ابهاماتي كه وجود داشت صحبت كرديم كه منجر به برطرف كردن آنها شد. اقداماتي از سوي مدير عامل در راستاي انسجام و شكل‌گيري باشگاه مطابق شأن نام پرسپوليس صورت گرفته و مورد حمايت قرار گرفت و اعضا به صورت متفق‌القول بر تداوم اين روند تاكيد كردند. فضاي همدلي كه در پايان جلسه حاكم بود نشان مي‌داد كه همه عزيزان غير از اعتلاي نام پرسپوليس، دغدغه ديگري ندارند.

وي در پايان افزود: مدير عامل و هيأت مديره براي حل مشكلات پيش روي باشگاه و تيم تمام تلاش خود را خواهند كرد اما پرسپوليس با 30 ميليون هوادار به حمايت بخش‌هاي مختلف نياز دارد. ما براي حل جدي مشكلات، طرح و برنامه داريم ولي براي اجراي اين طرح و برنامه‌ها كه منجر به يك حركت نوين در حرفه‌اي‌سازي ورزش خواهد شد به همراهي مسوولان امر نياز خواهيم داشت.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن