تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مدت 4 سال«مريم بهداني» سكاندار هيئت گلف خراسان‌جنوبي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مدت 4 سال«مريم بهداني» سكاندار هيئت گلف خراسان‌جنوبي شد
در مجمع انتخاب رئيس هيئت گلف خراسان جنوبي«مريم بهداني» سرپرست اسبق هيئت گلف استان موفق شد با كسب 16 رأي براي مدت چهار سال سكانداري اين هيئت را برعهده بگيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، در جلسه بعد از ظهر امروز مجمع انتخاب رئيس هيئت گلف خراسان‌جنوبي كه به رياست سرپرست اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مريم بهداني موفق شد رأي اعتماد اعضاي مجمع را كسب كند و براي مدت چهار سال سكاندار هيئت گلف خراسان جنوبي شود.

وي كه از سال گذشته سرپرستي هيئت گلف خراسان‌جنوبي را بر عهده دارد به ارائه گزارش عملكرد هيئت پرداخت و اظهار داشت: ورزش گلف از جمله رشته‌هاي جذاب و خانوادگي است كه بدليل عدم تبليغات مناسب، علاقمندان شناخت كافي از اين رشته ورزشي ندارند.

بهداني تعداد ورزشكاران سازمان يافته در سال‌جاري را 57 نفر اعلام كرد و اذعان داشت: از اين تعداد ورزشكار جذب شده 32 نفر خانم هستند كه در سه شهرستان بيرجند، قاين و فردوس مشغول فعاليت هستند.

وي خاطرنشان كرد: سه دوره كلاس هاي آموزش بازي گلف و يك دوره مربيگري براي علاقمندان اين رشته ورزشي برگزار شده است كه از اين دانش‌آموختگان براي ترويج ورزش گلف استفاده مي‌شود.

رئيس هيئت گلف خراسان‌جنوبي به پايگاه‌هاي ورزشي گلف در دانشگاه صنعتي بيرجند و دو پارك عمومي شهرستان بيرجند اشاره و تصريح كرد: ورزشكاران رشته گلف در زمين چمن استاديوم آزادي بيرجند به فعاليت‌هاي ورزشي خود ادامه مي‌دهند و در ضلع شرقي استاديوم 15 هزاري بيرجند نيز زمين اختصاصي ورزش گلف در حال آماده‌سازي مي‌باشد.

بهداني با بيان اينكه در آينده نزديك هيئت گلف در شهرستان‌هاي طبس و سربيشه با استفاده از ظرفيت و كمك‌هاي بخش خصوصي فعال مي‌شود، تصريح كرد: در روستاي آب ترش شهرستان سربيشه زمين چمن طبيعي وجود دارد كه با برنامه‌ريزي و هماهنگي سازمان ميراث فرهنگي براي جذب توريست ورزشي در آينده نزديك به قطب ورزش گلف تبديل مي‌شود.

وي به اهداف هيئت در راستاي ارتقاي سطح علمي و تخصصي ورزش گلف اشاره كرد و افزود: با برگزاري مسابقات استاني و اعزام تيم‌هاي ورزشي به مسابقات قهرماني كشور زمينه تقويت رشته ورزشي گلف مهيا مي‌شود و براي به روز كردن اطلاعات مربيان و ورزشكاران اين رشته نيز از متخصصان و مربيان با تجربه و مطرح كشوري دعوت به عمل مي‌آيد.

براي تصدي رياست هيئت گلف خراسان‌جنوبي سه بانوي گلف‌باز ثبت‌نام كرده بودند كه مريم محمودي بعد از بيان نقطه نظرات خود به نفع مريم بهداني از رقابت انصراف داد.

نازيلا ديوان‌ويس يكي ديگر از كانديداهاي رياست هيئت گلف استان بود كه به كمبودهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري ورزش گلف در خراسان جنوبي اشاره كرد و گفت: با توجه به پتانسيل و ظرفيت‌هاي استان توجه چنداني به اين رشته ورزشي نشده است و طي چند سال گذشته هيچ ورزشكاري از خراسان جنوبي در مسابقات قهرماني كشور حضور نداشته كه جاي تامل دارد.

در جلسه مجمع انتخاب رئيس هيئت گلف، تعداد 17 نفر متشكل از نمايندگان ورزشكاران، مربيان، داوران، باشگاه‌هاي ورزشي و سه نفر از روساي ادارات ورزش و جوانان و دو نفر از روساي هيئت‌هاي شهرستان‌ها، نماينده آموزشگاه‌هاي آموزش و پرورش، مسولان حراست و امور مالي و اموال هيئت‌هاي ورزشي استان حضور داشتند.

گفتني است در جلسه رأي‌گيري بعد ازظهر امروز مجمع انتخاب رئيس هيئت گلف، مريم بهداني توانست با كسب 16 رأي از مجموع 17 رأي ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئيس هيئت گلف خراسان‌جنوبي انتخاب شود و نازيلا ديوان‌ويس نيز با اخذ يك رأي مجمع را ترك كرد.

انتهاي پيام/69014/ل40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن