تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده تركمني ها در انتخابات پارلماني/ آزادي پنج تبعه هندي در چين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حضور گسترده تركمني ها در انتخابات پارلماني/ آزادي پنج تبعه هندي در چين
خبرگزاري مهر-گروه بين الملل: حضور گسترده تركمني ها در انتخابات پارلماني، آزادي پنج تبعه هندي در چين و سقوط يك فروند بالگرد نظامي آمريكا در نزديكي توكيو از جمله خبرهاي مربوط به قاره آسيا به شمار مي رود.

تركمنستان

كميسيون مركزي انتخابات تركمنستان از شركت بيش از 91 درصد واجدان شرايط راي دادن در پنجمين دوره انتخابات پارلماني خبر داد كه در آن 283 نامزد براي تصدي 125 كرسي در مجلس نامزد شده بودند.

كامبوج

رسانه ها همچنين از تظاهرات اپوزيسيون كامبوج در اعتراض به پيروزي انتخاباتي نخست‌ وزير خبر داده و گزارش دادند كه معترضان خواستار برگزاري انتخابات جديد و كناره گيري هون سن از قدرت شدند.

اين درحاليست كه معترضان كامبوجي پيشتر خواستار آغاز تحقيقات دولت درباره بروز تقلب در انتخابات ژوئن شده بودند، اما اجتناب دولت از اين اقدام باعث شد تا معترضان خواستار برگزاري انتخابات مجدد شوند.

هند

رسانه هاي هندي همچنين از آزادي پنج تبعه هندي در منطقه چومار در مرز با چين خبر دادند كه از سوي نيروهاي چيني بازداشت شده بودند.

خبر ديگر اينكه هند خواستار حل تنش ها در بنگلادش از طريق گفتگوهاي مسالمت آميز شد كه اوضاع اين كشور پس از اعدام يكي از رهبران ارشد حزب جماعت اسلامي بسيار ناآرام شده است.

در پي كشته شدن هشت فرد ديگر در جريان ناآرامي ها در بنگلادش به خاطر اعدام "عبدالقادر ملا" يكي از رهبران مذهبي اين كشور به اتهام ارتكاب جنايت جنگي در جريان جنگ‌ هاي خونبار استقلال بنگلادش از پاكستان شمار تلفات درگيريهاي اخير به 25 نفر رسيد.

از زمان آغاز ناآرامي ها در بنگلادش كه از پنجشنبه گذشته ميان هواداران حزب جماعت اسلامي و پليس و همچنين هواداران حزب ملي گراي بنگلادش تاكنون آغاز شده است، شمار زيادي مجروح شدند.

بر اين اساس، پليس بنگلادش اعلام كرده است كه هواداران حزب جماعت اسلامي به منازل مسكوني و همچنين دفاتر دولتي حمله كرده، با نيروهاي امنيتي درگير شده و در پي اعتصاب سراسري در اين كشور هستند.

ژاپن

سقوط يك فروند بالگرد نظامي نيروي دريايي ارتش آمريكا در نزديكي توكيو به زخمي شدن دو نفر از چهار سرنشين اين بالگرد منجر شد.

كد خبر: 2196890

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۶:۳۰

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن