تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803819136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران توانايي ضربه به منافع استراتژيك دشمن در منطقه را دارد/مردم آمريكا از فقر و بي خانماني رنج مي برند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايران توانايي ضربه به منافع استراتژيك دشمن در منطقه را دارد/مردم آمريكا از فقر و بي خانماني رنج مي برند
بندرعباس - خبرگزاري مهر: جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز تمام خواسته و آرزوي دشمن اين است كه ايران چند درصد از ميزان غني سازي خود دست بكشد و دشمنان مي دانند كه اگر با زبان تهديد با ايران حرف بزنند، ايران مي تواند به تمامي اهداف و منافع استراتژيك دشمن در اين منطقه ضرباتي وارد كند كه تمامي آرزوهاي آنها در اين منطقه دفن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين سلامي ظهر دوشنبه در نخستين يادواره شهداي مخابراتي و رزمندگان بي سيم چي استان هرمزگان، با بيان اينكه بدون شهدا ما فاقد عزت بوديم، عنوان كرد: شهدا راه روشن سعادت، عاقبت به خيري و رستگاري در هر دو دنيا را به ما نشان داده و اين راه را براي ما تضمين كردند و در واقع شهدا ستارگاني هستند كه ما به وسيله آنها هدايت مي شويم.

وي ادامه داد: هر كوچه و خيابان و شهري در كشور ما مزين به نام مبارك و تصوير بزرگ مرداني است كه از همه آرزوهاي بلند يك انسان دست كشيده و جهاد در راه خدا را بر همه اين ها ترجيح دادند تا يك ملت، مقاوم، استوار و سربلند بماند.

جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه شهدا اجازه ندادند تا حوادث تلخ تاريخ صدر اسلام بار ديگر تكرار شود، اظهار داشت: شهدا با فراگيري حوادث تلخ و شيرين تاريخ اسلام، اجازه ندادند تا اراده مشركان بر اراده امام امت غلبه كند و اجازه ندادند تا قدم هاي دشمنان در سرزمين هاي اسلامي باقي بماند و دست دشمنان از اين سرزمين را كوتاه كردند.

سردار سلامي تصريح كرد: همه شياطين در كمين هستند و تلاش مي كنند تا راه سعادت و رستگاري انسان ها را مسدود كنند و تلاش مي كنند تا مسلمانان فاقد حيات طيبه باشند و براي اين كار شب و روز فتنه مي كنند تا سرمايه هاي معنوي جهان اسلام را به غارت ببرند و جهان اسلام را به دنيايي فقير، بي هويت، سرشكسته و افسرده تبديل كنند و اين امر همواره مسير طبيعي پيكار حق و باطل بوده است.

وي راه استقلال مسلمانان را در گروي مجاهدت، مقاومت و ايستادگي دانست و افزود: شهدا ترسيم كنندگان اين راه بودند و با فداكاري و گذشتن از جان خود به خوبي مسير مقاومت را براي ما ترسيم كردند و شهدا در واقع فداكاري ياران امام حسين (ع) را براي ما عينيت بخشيدند.

جانشين فرمانده كل سپاه در ادامه با اشاره به فداكاري هاي شهداي بي سيم چي، اظهار داشت: بي سيم چي ها اولين افرادي بودند كه كه رمز يا زهرا، يا علي، يا حسين و يا رسول الله را در بي سيم مخابره مي كردند و اين كلمات اسرار موفقيت ما بودند و اين واژه ها براي هميشه در گوش تاريخ باقي مانده است.

سردار سلامي ادامه داد: بي سيم چي ها در اوج نبرد، پيام هاي فرماندهان را به رزمندگان مخابره مي كردند و همين فداكاري هاي شهدا موجب شده تا امروز ايران اسلامي امن ترين كشور عالم باشد.

وي خاطرنشان كرد: شهدا به ما آموختند كه اگر زير بيرق امام حسين (ع) سينه مي زنيم بايد از آرمان هاي اين امام بزرگوار نيز پيروي كنيم و شهدا بر زمين افتادند تا بيرق اسلام همواره برافراشته بماند.

جانشين فرمانده كل سپاه در ادامه عنوان كرد: اگر روح مقاومت در كالبد اين ملت دميده نمي شد، استكبار جهاني اجازه نمي داد تا امنيت در كشور ما ايجاد شود و شهدا به ما آموختند كه چگونه مي توان در برابر ائتلاف قدرت هاي استكباري ايستاد و بر آنها پيروز شد.

سردار سلامي با بيان اينكه جنگ با دشمن پس از دفاع مقدس خاتمه نيافت، اظهار داشت: دشمن لحظه اي از فتنه و اعمال تهديد عليه ما دست نكشيده و امروز نبرد اقتصادي، تهاجم فرهنگي، فتنه داخلي و عمليات رواني دامنه تهديدات دشمن عليه كشور ماست و ما توانسته ايم در مقابل اين تهاجمات با اقتدار ايستادگي كرده و سربلند بيرون بياييم.

وي گفت: در طول بيش از سه دهه گذشته، همواره آرزوي دشمنان براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده است كه ملت ايران توانسته اين رويا را به خوب آشفته و باطلي براي دشمنان تبديل كند.

جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه پيام انقلاب اسلامي توانسته تا مرزهاي شرقي اروپا و كشورهاي اسلامي و ساير مناطق دنيا را دربر بگيرد، عنوان كرد: انقلاب اسلامي توانسته بعثتي تازه در جهان اسلام ايجاد كند و سياست هاي دشمن در اين مناطق شكست خورده و اين دوران نوراني پس از صدر اسلام، مبدا درخشش تازه اي براي مسلمانان بوده و بعثت جديدي در تاريخ اسلام رقم خورده است و انقلاب اسلامي تكيه گاه بزرگي براي تمدن اسلامي بوده است.

سردار سلامي تصريح كرد: همچنين جوانان ما توانسته اند تا انحصار علم و فناوري را از دست دشمنان خارج كرده و مرزهاي خودكفايي را درهم نوردند كه اين موفقيت ها از بركت فداكاري شهدا به دست آمده است.

وي با بيان اينكه امروز شاهد تصوير شكست خورده آمريكا و رژيم صهيونيستي در دنيا هستيم، بيان داشت: آنها تلاش كردند تا دروازه هاي اقتصادي را به روي ما ببندند اما خوشان امروز وضعيت اقتصادي مناسبي ندارند و فقر و بي خانماني در خيابان هاي آمريكا به پديده اي رايج تبديل شده و حدود 50 ميليون بي خانمان آمريكايي در خيابان ها پرسه مي زنند.

جانشين فرمانده كل سپاه اضافه كرد: امروز بدهي، فقر و نبود خدمات درماني بخش مهمي از جامعه آمريكا را رنج مي دهد و در اروپا نيز بي كاري، گراني و ناتواني در تامين مايحتاج ديده مي شود.

سردار سلامي گفت: ملت ايران با مقاومت و صبر خود تمامي آرزوهاي دشمنان را دفن كردند و امروز ديگر آنها از سقوط نظام اسلامي حرف نمي زنند بلكه دغدغه آنها محدود كردن موج انقلاب اسلامي در جهان است و تلاش مي كنند تا به ميدان مذاكره بازگردند.

وي يادآور شد: امروز تمام خواسته و آرزوي دشمن اين است كه ايران چند درصد از ميزان غني سازي خود دست بكشد و دشمنان مي دانند كه اگر با زبان تهديد با ايران حرف بزنند، ايران مي تواند به تمامي اهداف و منافع استراتژيك دشمن در اين منطقه ضرباتي وارد كند كه تمامي آرزوهاي آنها در اين منطقه دفن خواهد شد.

جانشين فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: دشمن به همين علت وارد ميدان سياست و ديپلماسي شده و دشمن بايد بداند كه ملت ايران قدرت دفاع همه جانبه از خود را دارد.

كد خبر: 2196870

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۶:۰۴

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن