تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804291262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عسكري: منقدين سياه نمايي مي كنند/ به كادرفني خسته نباشيد مي گويم


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: عسكري: منقدين سياه نمايي مي كنند/ به كادرفني خسته نباشيد مي گويم
سرمربي اسبق تيم ملي تكواندو گفت: مربياني كه با اين تيم كار كرده اند هم در كسب اين نتيجه سهيم هستند و اكنون نبايد خودشان را كنار بكشند. بهتر است منتقدين به جاي گله گذاري و سياه نمايي سعي در آرام كردن اوضاع كنوني تكواندو كنند تا هرچه زودتر شرايط براي كسب نتايج بهتر مهيا شود.


فريبرز عسكري، سرمربي اسبق تيم ملي تكواندو، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در خصوص نتايج بدست آمده تيم ملي در مسابقات جايزه بزرگ المپيك گفت: من مسابقات را پيگيري مي كردم. نتيجه مطلوبي كسب نشد اما عوامل زيادي در خصوص كسب اين نتيجه دخيل است و نبايد نوك پيكان انتقادات را به سوي يك نفر گرفت. اگر همه در كسب يك پيروزي سهيم هستند، در كسب يك نتيجه ضعيف هم، همه بايد پاسخگو باشند.
وي تصريح كرد: فدراسيون تكواندو، مدتهاست با مشكلات مالي مواجه است. ما مسابقات جام جهاني كه را كه مي توانست در كسب امتيازات و رنكينگ، كمك مان كند از دست داديم و خيلي از مسائل ديگر كه از چهارچوب مسئولين فدراسيون تكواندو خارج است. و همت بالاتري را مي طلبد. به نظر من در كسب اين نتيجه، وزارت ورزش، فدراسيون تكواندو، مجموعه مربياني كه در تيمهاي ملي و باشگاهي فعاليت داشته اند، سهيم هستند. و نبايد اكنون با انتقاد و بهانه جويي اصل قضيه را زير سوال ببريم.
عسكري در پاسخ به اين سوال كه آيا با اين نتايج، انتقادي را به تيم ملي ندارد؟ افزود: تنها انتقاد من به اين اتفاق در يك چيز است. به شخصه مي گويم تيمي كه تنها 20 روز تمرين كرده بود، مي توانست با نفرات كمتري در اين مسابقات شركت كند تا اين توقع سنگين از بازيكنان و كادرفني پيش نيايد. من مي گويم اگر كاروان با تعداد كمتري از بازيكنان راهي اين مسابقات مي شد، بهتر بود.
عسكري در پاسخ به اين سوال كه آيا كسب اين نتيجه از تيم ايران قابل پيش بيني بود؟ افزود: تيمي كه مي خواهد به اين مسابقات برود قطعا بايد اردوهايي 3 تا 4 ماهه را پشت سر مي گذاشت. ملي پوشان ما در مسابقات ليگ هم عملكرد مطلوبي نداشتند و اين نتيجه قابل پيش بيني بود، ضمن اينكه ما بازيكناني را داشتيم كه تازه از بند مصدوميت رها شده بودند.
وي با تاكيد بر اينكه نفرات خوب و آينده داري در تيم ملي هستند، اذعان داشت: ما تكواندوكار جواني را داريم. كه متاسفانه داراي رنكينگ نيستند. كه در صورت اعزام به مسابقات مي توانند به رنكينگ برسند. به نظرم ما هنوز زمان داريم و بايد به بازيكنان جوان بها بدهيم و آنها را آماده كنيم. اين نفرات اعزامي حتي اگر سهيمه بگيرند، ميانگين سني ما در المپيك 30 سال خواهد بود و اين اصلا خوب نيست.
سرمربي اسبق تيم ملي تكواندو ضمن خسته نباشيد به كادرفني گفت: من به كادرفني خسته نباشيد مي گويم، آن هم به دليل تلاشي كه داشتند، واقعا 20 روز زمان كافي، براي چنين مسابقات سنگيني نبود. و جسارت اين نفرات در قبول مسئوليت قابل تقدير است. قطعا مربياني كه با اين تيم كار كرده اند در كسب اين نتيجه سهيم هستند و اكنون نبايد خودشان را كنار بكشند. بهتر است منتقدين به جاي گله گذاري و سياه نمايي سعي در آرام كردن اوضاع كنوني تكواندو كنند تا هرچه زودتر شرايط براي كسب نتايج بهتر مهيا شود.
وي در پايان خاطرنشان ساخت: اگر قرار است به صورت واقع بينانه فدراسيون را مورد نقد قرار بدهيم، اين نقد بايد در يك دوره زماني مشخص باشد، مثلا بايد عملكرد يكسال گذشته را مورد بررسي قرار داد نه يك مسابقه خاص!

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن