تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803012735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدا و سيما در پخش برنامه‌هاي ديني كم كاري مي‌كند/ وسيله‌اي براي انتقال معارف مهدويت نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صدا و سيما در پخش برنامه‌هاي ديني كم كاري مي‌كند/ وسيله‌اي براي انتقال معارف مهدويت نداريم
يكي از مراجع تقليد شيعيان گفت: آمادگي مردم مهمترين موضوع در ظهور مهدويت است كه لازم است اين عمل با برگزاري برنامه‌هايي صورت گيرد اما متاسفانه صدا و سيما در اين مورد همكاري نمي‌كند.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله العظمي حسين نوري همداني ظهر دوشنبه در ديدار رئيس پژوهشكده مهدويت كه در دفتر اين مرجع تقليد برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سيما در زمينه آمادگي مردم براي ظهور مهدويت وظيفه سنگيني دارد و مي‌تواند درباره پاسخگويي به شبهات و بيان معارف ديني و مهدويت برنامه‌هاي متنوعي داشته باشد اما متاسفانه با ما همكاري نمي‌كند و واقعا در اين مورد گله دارم.

وي با بيان اين كه مهدويت، مطالب زيادي براي گفتن دارد، افزود: در حال حاضر وسيله‌اي براي رساندن اين معارف ديني نداريم و صدا و سيما بايد روزانه يك ساعت براي بيان مطالب مهدويت زمان تخصيص دهد، مطالب مهدويت بايد براي همه مردم مبرهن باشد.

استاد برجسته حوزه ادامه داد: يكي از قسمت‌هاي بزرگ اسلام به مهدويت مربوط مي‌شود و اين موضوع با وضع دنياي كنوني نيز ارتباط دارد.

اسلام پاسخگوي همه مشكلات است

وي با بيان اين كه اسلام پاسخگوي همه مشكلات است، عنوان كرد: تكفيري ها و وهابي ها تبليغات بسيار زيادي عليه ما با ايجاد شبهات دارند و پول نفت و گاز را در اين راه هزينه مي‌كنند، ما بايد تشكيلات وسيعي داشته باشيم تا پاسخ آنها را در دنيا به همگان بدهيم.

آيت الله نوري همداني خطاب به مسئولان پژوهشكده مهدويت عنوان كرد: شما بايد هفته‌اي سه ساعت معين درباره مهدويت براي مردم سخن بگوييد و متاسفانه صدا و سيما در اين باره ما را همراهي نمي‌كند و ديده مي‌شود كه مباحث مربوط به دانشگاه بسيار پررنگ اما آن چه مربوط به حوزه است را بسيار كم و اندك نشان مي‌دهند.

وي ادامه داد: شما بايد سعي كنيد عوامل تشكيلاتي براي رساندن صدايمان به دنيا را ايجاد كنيد و بايد فكري در اين زمينه داشته باشيم تا از اين غربت بيرون آييم.

اين مرجع تقليد شيعيان اضافه كرد: حداقل هفته اي سه ساعت در تلويزيون با زباني جذاب با مردم درباره معارف مهدويت سخن بگوييد، شما در اين باره متخصص و به سخنان موافقان و مخالفان آشنا هستيد.

اين مرجع تقليد شيعيان با اشاره به تاثير آموزه مهدويت در سبك زندگي بيان كرد: يك بعد اين مطلب به آمادگي مردم مربوط مي‌شود و اين آمادگي آسان نيست و داراي ابعاد مختلفي همچون سياست بيگانگان، تشيع، شناختن تضعيف و تحريف است.

بايد درباره شناساندن امام زمان(عج) و فتنه آخرالزمان و آمادگي مردم در اين باره فعاليت شود

آيت الله نوري همداني تصريح كرد: عرصه امروز بسيار پرآشوب و پيچيده است و حضرت مهدي(عج) ظاهر نمي‌شود مگر تمام بلاد را فتنه بگيرد و بايد درباره شناساندن امام زمان(عج) و فتنه آخرالزمان و آمادگي مردم در اين باره فعاليت كنيد.

وي با بيان اين كه مردم فطرت پاكي دارند و از گذشته بيدارتر بوده و اهل تشخيص هستند، ابراز داشت: براي زمينه سازي ظهور امام عصر (عج) آمادگي حوزه كافي نيست بلكه مردم بايد با هم همراه و هماهنگ شوند تا هدف محقق شود.

اين مفسر قرآن كريم عنوان كرد: در دوره هاي مختلف همواره ديده شده كه هر زمان مردم با هم هماهنگ شده اند پيشرفت واقع شده است و پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع از كشور در هشت سال جنگ تحميلي و قيام 9 دي از اين موارد است و همچنين قدرت ولايي اين نظام به خاطر وجود مردم است.

وي عنوان كرد: امام زمان (عج) بيان كرده‌اند كه تا زماني كه دل‌هاي مردم با يكديگر هماهنگ نشود ظهور محقق نمي‌شود.

آيت الله نوري همداني با بيان اين كه مردم نوعا مستضعف هستند، يادآور شد: مردم اروپا و آمريكا به ستوه آمده اند و اگر همه مردم بايكديگر هماهنگ شوند استكبار از ميان برداشته شده و چهره واقعي آنها نشان داده مي‌شود.

كد خبر: 2196845

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۵:۱۹

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن