تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803911480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل ارشاد كرمان: ‌‌بايد نسبت به گسترش فرهنگ مهدوي در جامعه اقدام كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ارشاد كرمان: ‌‌بايد نسبت به گسترش فرهنگ مهدوي در جامعه اقدام كنيم
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان گفت‌: ‌بايد نسبت به گسترش فرهنگ مهدوي و علوي در جامعه اقدام كنيم و نگاه ويژه‌اي به فعاليت‌هاي فرهنگي هنرمندان‌، نويسندگان‌، اديبان‌، فرهيختگان و شاعران داشته باشيم‌.‌


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، احمد سعيدي پيش از ظهر امروز در همايش هنرمندان، نويسندگان، شاعران و خبرنگاران كوهبنان اظهار داشت: با نگاهي به مدار خلقت در مي‌يابيم كه بهترين هنرمند در عالم هستي خداوند منان است كه نظام خلقت را با چنان نظم و حسابي آفريده كه تمام‌ مخلوقات با هنرنمايي خاص در مدار حركتي خود استمرار دارند.

وي بيان داشت‌: پيامبر الهي هنرمند بزرگي است كه در جزيره‌العرب زمان خود با هنرمندي كامل در مدت 21 سال توانست حكومت اسلامي را به جهان ابلاغ و در حقيقت قلوب تمام‌ حقيقت جويان و بيداردلان را جذب و اسلام را بر آنها عرضه كند.

‌سعيدي افزود: هنرمندي رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) ستودني است، زيرا فكر و انديشمندانه ايشان در بيان تربيت يافتگان يارانش در گهواره‌ها و تحقق آن در سال‌هاي بعد و در نهايت تاثير بر پيروزي انقلاب اسلامي تنها مي‌تواند تراوش يك ذهن هنرمندانه باشد‌.

وي گفت‌: پيروزي انقلاب اسلامي معجزه الهي و تدبير‌ ولايت و رهبري حضرت امام خميني (ره) در پرتو حمايت مردم ايران اسلامي شكل گرفت كه اين نيز خود نوعي هنر و هنرمندي است‌.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان خاطرنشان كرد: هنرمندي حضرت امام راحل در سال‌هاي بعد از انقلاب كه كشتي عزت و سربلندي ايران اسلامي را با وجود توفان‌هاي سهمگين در جهان به حركت درآورد و زمينه را براي خيزش و انقلاب‌هاي جهان فراهم كرد،‌ نوعي از هنرمندي رهبران ديني تداعي كرده است‌.

وي تصريح كرد‌: جنگ در دنياي امروز با اسلحه و مقوله‌هاي نظامي نيست، زيرا دشمن به اين نتيجه رسيده كه از طريق نظامي به مقاصد شوم خود نمي‌رسد، لذا ‌تمام تلاش را براي هدف گرفتن فرهنگ كشورها پيش رو گرفته‌اند.

سعيدي گفت: دشمن با تمام قدرت به جنگ با فرهنگ مهدوي و عاشورايي در ايران اسلامي مبادرت ورزيده، زيرا ‌مي‌دانند تا زماني كه اين بيرق‌ها برپاست و مردم پروانه‌وار بر دور آنها مي‌چرخند زمينه براي استثمار ملت‌ها وجود ندارد‌.

وي بيان داشت: آنان به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد ريشه اين افكار اسلامي را بخشكانند و نگاه‌ها را تغيير دهد، لذا به سمت گسترش بازي‌هاي رايانه‌اي‌، افزايش شبكه‌هاي ماهواره‌اي روي آورده‌اند تا بتوانند با نشان دادن چهره خوشايند بر ذهن و انديشه جوانان اثر بگذارند‌.

سعيدي افزود: رسالت كنوني ما محافظت از مرزهاي اعتقادي و انديشه‌هاي مذهبي است كه در اين راستا تمام دستگاه‌هاي فرهنگي بايد در پرتو منويات و رهنمودهاي مقام عظماي ولايت حركت كنند تا سدي محكم در برابر تهاجم فرهنگي دشمن باشند‌.

وي گفت‌: پيشرفت صنعت نبايد موجب شود كه بنيان‌هاي فكري و اعتقادي ما مورد تاخت و تاز كشورهاي استعمارگر قرار گيرد،‌ بايد نسبت به گسترش فرهنگ مهدوي و علوي در جامعه اقدام كنيم و نگاه ويژه‌اي به فعاليت‌هاي فرهنگي هنرمندان‌، نويسندگان‌، اديبان‌، فرهيختگان و شاعران داشته باشيم‌.‌

سعيدي با اشاره به مسائل روز بيان داشت‌: ما امت رسول‌الله هستيم كه توانست در مقابل حصر اقتصادي دشمنان با تمام توان مقاومت‌ و آنان را وادار به عقب‌نشيني كند، پس دنيا بايد بداند تحريم‌ها و تهديدهاي اقتصادي نمي‌تواند كوچكترين خدشه‌اي در ايمان و اعتقاد مردم به اسلام و ولايت داشته باشد و تنها مي‌تواند زمينه پيشرفت و عزتمندي ايران اسلامي را فراهم كنند.

وي گفت: شرايط كشور ايران اسلامي در پرتو منويات مقام معظم رهبري به گونه‌اي است كه در نقطه به نقطه آن اوج غناي الهي وجود دارد، پس بايد برداشته‌هاي خود تكيه‌ و از استقلال كشورمان با تمام وجود دفاع كنيم.

وي گفت‌‌: سروده‌ها و نوشته‌‌هاي هنرمندان بايد حس و بوي معنوي داشته باشد و تمام‌ هنرها حتي طنز نيز مي‌تواند حاوي پيام‌هاي مذهبي و نكات آموزنده باشد.

سعيدي خاطرنشان كرد: ‌ايده‌ها‌ و داشته‌هاي فرهنگي بايد در مسير رو به جلو به حركت در آيد، هنرمندان نبايد از معركه‌ها هراس داشته باشند و براي بيرون رفتن از آن فكر و انديشه خود را به درستي به كار گيرند.

انتهاي پيام/80012/ق40

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن