تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امور توانبخشي بهزيستي خبر دادبرگزاري پنجمين جشنواره تئاتر معلولان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور توانبخشي بهزيستي خبر دادبرگزاري پنجمين جشنواره تئاتر معلولان
معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي كشور گفت: پنجمين جشنواره سراسري تئاتر معلولان از ۲۱ تا ۲۵ دي برگزار خواهد شد؛ ضمن اينكه مراسم اختتاميه اين مراسم با حضور وزيران رفاه و ارشاد برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، يحيي سخنگويي در مراسم رونمايي از پوستر پنجمين جشنواره سراسري تئاتر معلولان اظهارداشت: اين جشنواره در راستاي توانمند‌سازي فرهنگي و اجتماعي معلولان برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به استقبال گسترده معلولان جهت برگزاري پنجمين جشنواره تئاتر معلولان، بيان داشت: خوشبختانه سازمان بهزيستي با اجراي برنامه‌هاي مختلف توانسته است تعداد قابل توجهي از معلولان را به توانمند‌سازي فرهنگي و اجتماعي برساند.

سخنگويي خاطرنشان كرد: پنجمين جشنواره تئاتر معلولان از 21 الي 25 ادامه خواهد داشت كه در ادامه، اختتاميه اين مراسم برگزار خواهد شد.

معاون امور توانبخشي بهزيستي كشور تصريح كرد: پنجمين جشنواره تئاتر معلولان در 22 گروه نمايش و در غالب 6 منطقه برگزار خواهد شد كه در ادامه اختتاميه اين مراسم با حضور وزراي تعاون، كار و رفاه اجتماعي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رئيس سازمان صدا و سيما، نمايندگان مجلس و همچنين رئيس سازمان بهزيستي كشور برگزار خواهد شد.

وي افزود: سازمان بهزيستي كشور در دهه گذشته اقدام به برگزاري جشنواره سراسري تئاتر معلولان كرده است كه هر دو سال يكبار اين جشنواره برگزار مي‌شود.

وي در پايان گفت: سازمان بهزيستي كشور به تمامي شركت‌كنندگان در جشنواره تئاتر معلولان جوايزي را اهدا خواهد كرد.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن