تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت مستقيم هرگونه وجه از سوي متقاضيان مسكن مهر به انبوه‌سازان ممنوع است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرداخت مستقيم هرگونه وجه از سوي متقاضيان مسكن مهر به انبوه‌سازان ممنوع است
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي با اشاره به اين كه برخي از انبوه سازان با دريافت وجوه غيرقانوني زمينه سودجويي از متقاضيان مسكن مهر را فراهم كرده اند، تاكيد كرد: پرداخت هرگونه وجه به شكل مستقيم از طرف متقاضيان به انبوه سازان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمدحسن واحدي در يكصد و دوازدهمين جلسه شوراي مسكن مهر استان اظهاركرد: پرداخت وجه از سوي متقاضيان بايستي توسط دبيرخانه اطلاع رساني و مطابق ضوابط ابلاغي باشد.

وي در اين جلسه با بررسي گزارش هفتگي كميته فني استانداري در مورد وضعيت مسكن مهر گلبهار گفت: از هفته آينده اين بازديدها بايستي با حضور مديران دستگاه هاي خدمات رسان و در طي يك روز صورت گيرد.

وي افزود: در همين راستا ادارات يادشده بايستي گزارش عملكرد خود درخصوص پروژه هاي مسكن مهر را به صورت هفتگي به كميته فني ارسال كنند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي از برگزاري كارگروه امور زيربنايي مسكن مهر ذيل كميته فني با هدف بهبود اقدامات شوراي مسكن استان خبر داد و اظهار داشت: جلسات اين كارگروه به صورت هفتگي برگزار و مصوبات آن جزو مصوبات شوراي مسكن به شمار مي رود و لازم الاجرا خواهد بود.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي از تهيه پيش نويس دستورالعمل مسكن اجتماعي در سطح ملي خبر داد و گفت: در اين پيش نويس، علاوه بر بانك مسكن از ظرفيت ساير بانك ها نيز براي پرداخت تسهيلات استفاده خواهد شد.

گفتني است لزوم برگزاري جلسه بررسي گزارش فني برنامه اي وضعيت مسكن مهر در شهرستان هاي داراي مشكل، با حضور فرمانداران از مصوبات اين جلسه بود.

كد خبر: 2196565

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۱:۴۳

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن