تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرمان المپيك روي پرده نقره‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: قهرمان المپيك روي پرده نقره‌اي


امين حيايي در نقش ناخدا محمدي و هادي ساعي قهرمان تكواندوي المپيك در نقش هادي فرمانده تكاوران نيروي دريايي بازيگران اصلي اين فيلم هستند. حيايي در گفت‌وگو با مهر ضمن استقبال از حضور ورزشكاران روي پرده سينما، ورود چهره‌هاي برجسته ديگر عرصه‌ها را در نهايت به نفع فيلم دانسته است. نكته جالب توجه درباره مرواريدهاي خليج‌فارس بازي افسانه بايگان در نقش زهرا همسر ناخدا محمدي است!

2 - فرزند هنرمند يكي از فيلمسازان سرشناس سينماي ايران موسيقي متن تازه‌ترين تجربه كارگرداني سيدرضا ميركريمي را مي‌سازد. درحالي‌كه «امروز» به مراحل پاياني فني نزديك مي‌شود، مشخص شدن نام آهنگساز آن گامي ديگر براي ارائه نسخه كامل فيلم به سي‌ودومين جشنواره فجر است. قرار است امين فرزند محمدرضا هنرمند براي امروز ميركريمي موسيقي متن بسازد. اين هنرمند 32ساله مشغول تحصيل آهنگسازي در مقطع دكتري در دانشگاه تورنتو و عضو انجمن آهنگسازان فيلم كاناداست. او علاوه بر آهنگسازي و تدريس، ترجمه كتاب «نگرش كلاسيك به هارموني و پيانوي جَز» را در كارنامه دارد.

3 - فيلمبرداري فيلم سينمايي «فردا» به كارگرداني ايمان افشاريان و مهدي پاكدل به روزهاي پاياني نزديك مي‌شود. به گزارش مهر، اين فيلم اوايل آذرماه در شمال ايران كليد خورده و پاكدل تلاش مي‌كند نخستين تجربه كارگرداني خود را براي نمايش در جشنواره امسال آماده كند. فردا داستان دختري علاقه‌مند به عكاسي را روايت مي‌كند كه همراه مادرش راهي سفر مي‌شود. صادق صفايي، علي دهكردي، اميررضا دلاوري، مجيد آقاكريمي، سوده شرحي، محمدرضا عليمرداني با حضور عليرضا شجاع‌نوري و ستاره اسكندري در اين فيلم بازي كرده‌اند.

4 - هيأت انتخاب سينماي ايران سي‌ودومين جشنواره فيلم فجر از ميان فيلم‌هاي رسيده به دفتر جشنواره، ۴۰ فيلم را تا روز شنبه ۲۳ آذرماه بازبيني كرد. ابراهيم داروغه‌زاده، مجيد رضابالا، داريوش فرهنگ، حسين كرمي، محمدحسين لطيفي، علي معلم و مازيار ميري اعضاي هيأت انتخاب سينماي ايران هستند.

5 - ابراهيم داروغه‌زاده، قائم‌مقام دبير جشنواره فيلم فجر، در گفت‌وگو با ايسنا از اضافه شدن طبقه دوم سالن همايش‌هاي برج ميلاد به فضاي جشنواره خبر داد و افزود: بازار فيلم به سالني ديگر در برج ميلاد منتقل مي‌شود و در طبقه دوم هم پذيراي دوستان رسانه خواهيم بود. ضمن اينكه امسال داوران جنبي در يك سالن ديگر به تماشاي آثار مي‌نشينند.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن