تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افسردگي، شايع‌ترين اختلال بهداشت روان در شهرضا


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: افسردگي، شايع‌ترين اختلال بهداشت روان در شهرضا
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرضا گفت: آمار دقيقي از ميزان آسيب‌هاي اجتماعي در كشور وجود ندارد.

حجت الله تنهايي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه اصفهان، افزود: درباره شيوع افسردگي در شهر شهرضا تاكنون تحقيقي كه بتواند آمار دقيقي از ميزان افسردگي اعلام كند، انجام نشده است.

وي با بيان اينكه افسردگي، شايع‌ترين اختلال بهداشت روان شهرستان است، اظهار كرد: درمان به وسيله روانپزشك بر روي بيماراني كه به تشخيص پزشك درمانگر مبتلا به درجاتي از افسردگي هستند انجام مي‌شود و با توجه به نوع موارد و تشخيص پزشك اقدامات درماني در اين زمينه طولاني و يا كوتاه‌مدت است.

رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرضا با بيان اينكه مهم‌ترين اقدام اين شبكه براي مقابله با افسردگي، انجام اقدامات پيشگيرانه است، ادامه داد: با همكاري و هماهنگي اداره آموزش و پرورش شهرستان، برنامه‌هاي آموش مهارت‌هاي زندگي به صورت دوره‌اي در مدارس توسط روانشناس باليني براي دانش آموزان و به صورت موردي براي والدين انجام مي‌شود.

وي با بيان اينكه زوجين جوان نيز تحت آموزش مهارت‌هاي قبل از ازدواج قرار مي‌گيرند، تصريح كرد: رابطان سلامت اداره‌هاي شهرستان، آموزش‌هاي مستمر جهت مبارزه با افسردگي شغلي را مي‌گذرانند.

تنهايي با بيان اينكه طرح غربالگري پيشگيري از افسردگي براي اولين بار در كشور در روستاهاي شهرضا انجام شد، اظهار كرد: در جريان اجراي اين طرح ملي، همه افراد بالاي 15 سال روستاهاي اطراف شهرستان، تست دادند و افراد مبتلا شناسايي شدند.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن