تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820326258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجازات سنگين براي عامل قتل عام شهر قدس


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: مجازات سنگين براي عامل قتل عام شهر قدس
عامل جنايت شهر قدس كه شش‌نفر را كشته و 12نفر را زخمي كرده ‌بود به دوبار قصاص، زندان و پرداخت ديه محكوم شد.

متهم در سال 88 در پي سوءظن به همسر دومش و پسر يكي از همسايه‌هايش اهالي ساختمان را با سلاح ژ-3 به گلوله بست. متهم كه چندي پيش در شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد چهارفقره از شش‌قتل را قبول كرد و مدعي شد دو كودكي كه در اين ميان كشته ‌شدند با گلوله او به قتل نرسيده‌اند و اصلا به سمت بچه‌ها آتش‌ نگشوده ‌است.

متهم گفت: همسايه‌ها به من گفته ‌بودند همسر دومم با يكي از اهالي ساختمان رابطه دارد. چندبار هم ديده‌ بودم كه همسرم به خانه همسايه مي‌رود و تا ديروقت آنجا مي‌ماند. پسر همسايه با زنم رابطه داشت او و خانواده‌اش آدم‌هاي فاسدي بودند و مي‌خواستند زن و بچه من را هم به فساد بكشند. من به پدر آن پسر گفتم اين كارها را نكند اما گفت به شما ربطي ندارد دختر 14ساله آنها هم فاسد بود و با مردان زيادي رابطه داشت.

من كه ديدم راهي به‌جز دفاع از ناموسم ندارم سلاحي را كه از زمان جنگ برايم مانده ‌بود برداشتم و اول زن دومم را كشتم، دخترم هم كنار او بود او گناهي نداشت اما به‌دليل اينكه ناراحت بودم او را هم كشتم. بعد به خانه همسايه رفتم دختر 14ساله آنها را به قتل رساندم و پسر همسايه را هم زدم اما نفهميدم نمرده است مادر آنها زن پاكي بود او را نزدم يكي ديگر از اهالي كه از دوستان پسر همسايه‌ بود وارد ساختمان شده‌ بود كه او را هم كشتم.

متهم ادامه داد: اراذل و اوباش به خانه من حمله كرده ‌بودند. چاره‌اي به‌جز اينكه با آنها درگير شوم نداشتم. من اختيار خانه‌ام را داشتم و بر فرض كه تيراندازي كردم آنها حق نداشتند وارد خانه من شوند البته هشدار دادم كه وارد خانه‌ام نشوند آنها توجهي نكردند. من هم آنها را زدم.

متهم درحالي چنين ادعايي را مطرح كرد كه تحقيقات نشان داد هيچ ارتباطي ميان همسر او و پسر همسايه وجود نداشت. هيات قضات با توجه به رضايت اولياي‌دم چهارنفر از كشته‌شدگان براي متهم حكم دوباره قصاص صادر و او را به جرم قتل فرزندش و تيراندازي و نگهداري سلاح غيرمجاز به حبس محكوم كردند. متهم همچنين به‌دليل مجروح‌كردن 12نفر به پرداخت ديه محكوم شد. پرونده به‌زودي به ديوانعالي كشور ارسال مي‌شود تا نظر نهايي درخصوص اين حكم اعلام شود.

روزنامه شرق

نظر شما:
------------

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن