تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799459101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با معرفي نفرات برتراختتاميه سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم كاشمر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفي نفرات برتراختتاميه سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم كاشمر برگزار شد
سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم اداره اوقاف و امور خيريه كاشمر با معرفي نفرات برتر در رشته‌هاي مختلف پايان يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشمر، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه كاشمر صبح امروز در آئين اختتاميه اين دوره از مسابقات اظهار داشت: اگر چه سهميه در نظر گرفته براي شهرستان 13 هزار نفر بود اما خوشبختانه و با استقبال خوب مردم دارالمؤمنين 22 هزار و 500 نفر براي شركت در مسابقات قرآني ثبت نام كردند.

حجت‌الاسلام اسماعيل تديني با بيان اين كه سي و ششمين دوره مسابقات قرآن كريم در رشته‌هاي قرائت، حفظ، ترتيل و مفاهيم برگزار شده افزود: 270 نفر راه يافته به مرحله نهايي شهرستان در 2 بخش خواهران و برادران و در گروه سني زير 16 سال و بالاي 16 سال در مدت دو روز در سالن اجتماعات بقعه امامزاده سيد حمزه (ع) با هم به رقابت پرداختند.

وي با اشاره به اين كه در بخش برادران و در رده سني زير 16 سال امير حسين طهماسبي، علي طاهريان و محمد صادق مرجاني در رشته حفظ يك جزء، عليرضا اسماعيل پور، محمد احمدي و علي شكوري در رشته حفظ 5جزء، عرفان دلخوش در رشته حفظ 20 جزء عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند يادآور شد: در همين رده سني افشين محمدزاده، مهدي موذني و عرفان خزاعي در رشته قرائت، سيد محمدجواد رحيمي، عليرضا حسين پور و محمد چيتي در رشته ترتيل موفق به كسب عناوين اول تا سوم شدند.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه كاشمر ادامه داد: در رده سني بالاي 16 سال برادران نيز محمد محمدي، سيد هاني طباطبايي و علي سبزه در رشته قرائت و الياس خلوصي، حامد طاووسي و عباس لطيفي پور در رشته ترتيل عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وي با بيان اين كه در رده سني بالاي 16 سال خواهران بتول رضايي، طاهره حسيني و زهرا حسيني در رشته حفظ 10 جزء، زهره حسين زاده، طاهره زحمتكش و سمانه حسين نژاد در حفظ 20جزء، كنيز اقبالي فر، فاطمه صغري پورعلي و مريم پرنو در رشته حفظ كل قرآن، زهره كريمي، زهرا احمدي و سميه سالارزاده در رشته قرائت و سيده‌سمانه جعفرزاده، بي‌بي‌فاطمه حسيني و نسرين عليدوست در رشته ترتيل حائز عناوين اول تا سوم هر رشته شدند، خاطر نشان كرد: در رده سني زير 16 سال نيز ريحانه باقريان، منصوره عليپور و الهه شاكري در رشته حفظ يك جزء، مهري نامدار، مريم سليمي و سيده زهرا حسيني در رشته ترتيل و ساجده رستگار، فائزه صفرنژاد و فاطمه سليمي در رشته قرائت عناوين اول تا سوم را كسب كردند.

حجت‌الاسلام تديني با بيان اين كه در رشته مفاهيم تخصصي برادران و در رده سني بالاي 16 سال مصطفي شكوري مغاني، محمد عامري و علي صولتي موفق به كسب مقام هاي اول تا سوم شدند تصريح كرد: در قسمت خواهران و در همين رشته نيز مرضيه عسكري، زهره حسين زاده و طاهره زحمتكش عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وي با اشاره به اين كه ميثم ميري، حامد طاووسي و ابوالفضل رشيدي در رده سني بالاي 16 سال و مرتضي موذن، عرفان خزاعي و عليرضا حسين پور در رده سني زير 16 سال موفق به كسب مقام هاي اول تا سوم رشته اذان شدند يادآور شد: عباس پورحسين، مصطفي عاشوري و سيدرضا سيدي مقام‌هاي اول تا سوم ابتهال را به خود اختصاص دادند. همچنين گروه مديحه‌سرايي و همخواني جوادالائمه از روستاي فروتقه نيز در خبش همخواني قرآن رتبه برتر را كسب كرد.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه كاشمر با تقدير از زحمات و تلاش‌هاي دست اندركاران برگزاري اين دوره از مسابقات تاكيد كرد: نفرات اول تا سوم رشته‌هاي قرائت، ترتيل، حفظ و مفاهيم در 2 بخش خواهران و برادران و در 2 رده سني زير 16 سال و بالاي 16 سال به مسابقات استاني اعزام خواهند شد.

اين گزارش حاكي است در آئين اختتاميه اين دوره از مسابقات كه با حضور فرماندار، معاون سياسي اجتماعي فرمانداري، بخشدار مركزي، جمعي از مسئولان و اقشار مختلف مردم كاشمر حضور داشتند با اهداي لوح تقدير و جوايز نقدي از نفرات برتر تجليل شد.

انتهاي پيام/2202/ز30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن