تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از 27 تا 29 آذرماه جاري صورت مي‌گيردبرگزاري سي‌وششمين دوره مسابقات قرآني استاني خراسان‌جنوبي به ميزباني سربيشه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از 27 تا 29 آذرماه جاري صورت مي‌گيردبرگزاري سي‌وششمين دوره مسابقات قرآني استاني خراسان‌جنوبي به ميزباني سربيشه
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه سربيشه گفت: سي‌وششمين دوره مسابقات قرآني خراسان جنوبي با شركت 307 نفر از 27 تا 29 آذرماه جاري با شركت برگزيدگان شهرستاني در سربيشه برگزار مي‌شود.


حميد بهادري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بيرجند اظهار كرد: سي‌وششمين دوره مسابقات قرآني خراسان جنوبي در به ميزباني سربيشه از 27 تا 29 آذرماه جاري برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه اين مسابقات با هدف آشنايي با قرآن برگزار مي‌شود، افزود: مراسم افتتاحيه اين دوره از مسابقات روز چهارشنبه 27 آذرماه جاري بعد از نماز مغرب و عشاء در مهديه اين شهرستان با حضور فرماندار سربيشه، مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان‌جنوبي برگزار مي‌شود.

شركت 179 نفر در بخش خواهران مسابقات قرآني خراسان‌جنوبي

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه سربيشه ادامه داد: در مسابقات قرآني خراسان جنوبي 307 نفر از برگزيدگان دوره مسابقات شهرستاني شركت مي‌كنند.

بهادري با بيان اين‌كه اين مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتيل برگزار مي‌شود، يادآور شد: تعداد 179 نفر در بخش خواهران و 128 نفر در بخش برادران در اين مسابقات شركت مي‌كنند.

وي به محل برگزاري اين دوره از مسابقات اشاره و اضافه كرد: مسابقات بخش برادران در سالن ارشاد و بخش خواهران در سالن نواب صفوي سربيشه برگزار مي‌شود.

حضور 10 داور كشوري براي داوري مسابقات قرآني خراسان‌جنوبي

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه سربيشه با بيان اين‌كه مسابقات قرآني خراسان جنوبي در دو بخش بزرگسالان بالاي 16 سال و زير 16 سال برگزار مي‌شود، افزود: در اين دوره از مسابقات در بخش بالاي 16 سال 164 نفر و در بخش زير 16 سال 143 نفر شركت مي‌كنند.

بهادري يادآور شد: تعداد 10 نفر داور كشوري در سي‌وششمين دوره از مسابقات قرآني خراسان‌جنوبي به داوري مي‌پردازند.

وي ادامه داد: از اين تعداد پنج نفر در بخش خواهران و پنج نفر در بخش برادران به امر داوري اين مسابقات مي‌پردازند.

هزينه‌كرد اعتبار 30 ميليون توماني براي برگزاري مسابقات قرآني خراسان‌جنوبي

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه سربيشه اذعان داشت: براي برگزاري اين دوره از مسابقات حدود 30 ميليون تومان از اعتبارات شهرستاني و استاني هزينه مي‌شود.

بهادري با بيان اين‌كه افراد برگزيده در اين دوره از مسابقات به مرحله كشوري راه مي‌يابند، خاطرنشان كرد: مرحله كشوري مسابقات قرآني فروردين‌ماه سال آينده برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/22481/ق30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن