تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در روزهاي 27 تا 29 آذرماه سال جاريبرگزاري دوره تخصصي «حقوق بشردوستانه در اسلام و مقررات بين المللي» در قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در روزهاي 27 تا 29 آذرماه سال جاريبرگزاري دوره تخصصي «حقوق بشردوستانه در اسلام و مقررات بين المللي» در قم
دوره تخصصي «حقوق بشردوستانه در اسلام و مقررات بين المللي» به همت مركز فقهي ائمه اطهار (ع) در روزهاي 28و27 و 29 آذرماه سال جاري برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، دوره تخصصي «حقوق بشردوستانه در اسلام و مقررات بين‌المللي» به همت مركز فقهي ائمه اطهار (ع)، مركز مطالعات تطبيقي اسلام و حقوق بشردوستانه به مدت سه روز با حضور انديشمندان و نمايندگان كميته بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود.

اين دوره ويژه فضلا و دانش پژوهان حوزوي در سالن همايش امام خميني(ره) مركز فقهي ائمه اطهار(ع) برگزار خواهد شد.

اين دوره آموزشي با عنايت به اهميت مباحث كاربردي حقوق بشردوستانه و ضرورت ارتقاء آگاهي فضلا و دانش پژوهان حوزوي و به منظور آشنايي با آموزه‌هاي ژرف و پربار شريعت مقدس اسلام برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان واجد شرايط مي‌توانند در اين دوره آموزشي تخصصي شركت كنند. تحصيل در سطح دو حوزه‌هاي علميه يا دارا بودن مدرك كارشناسي ارشد در رشته حقوق بشر و بين‌الملل از جمله شرايط شركت در اين دوره تخصصي است.

شركت كنندگان در اين دوره علمي گواهي علمي مورد تأييد مركز فقهي ائمه اطهار(ع) و مركز مطالعات تطبيقي اسلام و حقوق بشر دوستانه را دريافت خواهند كرد.

اين دوره آموزشي در روزهاي 27، 28 و 29 آذر ماه با حضور انديشمندان و نمايندگان كميته بين‌المللي صليب سرخ و هلال احمر جمهوري اسلامي ايران ويژه فضلا و دانش پژوهان حوزوي در سالن همايش امام خميني(ره) مركز فقهي ائمه اطهار(ع) برگزار مي‌شود و در كنار آن متون تخصصي مختلفي نيز متناسب با مباحث مطروحه در دوره مذكور، بين شركت كنندگان توزيع خواهد شد.

در اين دوره تخصصي مباحثي مانند شكل گيري، مباني، منابع و قلمرو حقوق بشردوستانه، نهادهاي بين المللي مؤثر در حقوق بشردوستانه و ضمانت اجراي حقوق بشردوستانه، كودكان، زنان و سالمندان در حقوق بشردوستانه بين المللي و اسلام، مجروحان و اسيران جنگي در حقوق بشردوستانه بين المللي و اسلام، حمايت از كادر پزشكي، خبرنگاران و كادر مذهبي در حقوق بشر دوستانه بين المللي و اسلام، محيط زيست و اماكن غير نظامي در حقوق بشر دوستانه بين المللي و اسلام، ممنوعيت سلاح‌هاي نامتعارف و كشتار جمعي در حقوق بشر دوستانه بين المللي و اسلام مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/78005

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن