تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مترو تهران نيازمند ورود ۵۰۰ واگن جديد است


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مترو تهران نيازمند ورود ۵۰۰ واگن جديد است


به گزارش همشهري آنلاين، علي محمد قلي‌ها با بيان اين مطلب اظهار كرد: هم اكنون ۱۱۰۰ واگن در شبكه مترو تهران فعال است اما براي رسيدن به حداقل سرفاصله حركت در خطوط موجود و بهره برداري از از خط ۳ مترو تهران به واگن‌هاي جديد داريم.

وي ادامه داد: در حال حاضر در خطوط ۱ و ۲ سرفاصله حركت قطار‌ها ۴ دقيقه، در خط تهران- كرج ۷ دقيقه و در خط ۴ سرفاصله حركت قطار‌ها ۶. ۵ دقيقه است. در اين ميان براي آنكه سرفاصله حركت قطار‌ها را در خط ۴ به ۴ دقيقه برسانيم و در خط يك و دو نيز سرفاصله حركت‌ها را كاهش دهيم به ۱۵ قطار يا به عبارتي حدود ۱۰۰ واگن جديد نياز داريم.

قلي‌ها با بيان اينكه تاكنون ۷ كيلومتر از خط ۳ مترو به بهره برداري رسيده و به زودي نيمه جنوبي اين خط به طول ۱۲ كيلومتر نيز به بهره برداري رسمي خواهد رسيد، گفت: با بهره برداري از نيمه جنوبي طول خط ۳ مترو به حدود ۲۰ كيلومتر مي‌رسد و بايد مشابه خط ۲ مترو براي اعزام قطار‌ها با سرفاصله ۴ دقيقه ۳۰ قطار يا به عبارتي حدود ۲۰۰ واگن در اين خط به كارگيري كنيم.

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه با بيان اينكه با بهره برداري از نيمه شمالي خط ۳ نيز بايد ۲۰۰ واگن ديگر به واگن‌هاي اين خط افزوده شود، گفت: در مجموع خط ۳ مترو تهران براي بهره برداري كامل به ۴۰۰ واگن نيازمند است تا بتوانيم با سرفاصله ۴ دقيقه به اعزام قطار در اين خط اقدام كنيم.

وي تصريح كرد: براين اساس براي كسري واگن‌ها در خطوط موجود و راه اندازي كامل خط ۳ مترو تهران به ۵۰۰ واگن جديد نيازمنديم كه مقرر شده تا آخر سال ۱۲۰ واگن جديد به ناوگان وارد و مابقي واگن‌هاي مورد نياز نيز از محل قراردادهاي جديد وارد شبكه مترو تهران شود.

قلي‌ها در پايان با ابراز اميدواري از اينكه دولت جديد حمايت‌هاي همه جانبه از توسعه حمل و نقل عمومي و به ويژه مترو داشته باشد، اظهار كرد: قرداد جديدي براي خريد واگن‌هاي مورد نياز مترو منعقد شده است و حدود ۷۰۰ ميليارد تومان به صورت فاينانس در اختيار شركت هولدينگ مترو قرار گرفته كه اميدواريم در سال آينده شاهد ورود سري جديد واگن‌هاي مترو به شبكه خطوط باشيم.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن