تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متين به سختي از سد آلومينيوم المهدي گذشت/ رقابت در صدر جدول حساس شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: متين به سختي از سد آلومينيوم المهدي گذشت/ رقابت در صدر جدول حساس شد
ورامين - خبرگزاري مهر: تيم صدرنشين متين ورامين در هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر واليبال به سختي از سد آلومينيوم المهدي گذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم رقابتهاي ليگ برتر واليبال شب گذشته در شهرهاي مختلف كشور برگزار شد كه در يكي از مهمترين ديدارها تيم صدرنشين متين در حضور هزاران نفر از تماشاگران وراميني، به سختي از سد تيم جوان آلومينيوم المهدي گذشت و در صدر جدول باقي ماند.

تيم متين ورامين كه رقابت هاي ليگ برتر امسال را با هدف قهرماني آغاز كرده بود، در هفته هاي ابتدايي همه حريفان را با نتيجه 3 بر 0 شكست مي داد و بسياري از كارشناسان و علاقه مندان به ورزش، اين تيم را قهرمان زودهنگام رقابت ها مي دانستند.

اما در چند هفته اخير دو باخت مقابل ميزان مشهد و كاله آمل و نتيجه شكننده در اين هفته، باعث شد تا ديگر تيم هاي مدعي نظير باريچ اسانس كاشان، با كم كردن اختلاف امتيازي خود، به نزديك ترين فاصله با صدر جدول برسند و يك لغزش كوچك ديگر از تيم متين كافي است تا تمامي معادلات كارشناسان و دوستداران ورزش تغيير كند.

برخي معتقدند كه مصدوميت محمد موسوي عراقي بهترين بازيكن تيم متين ورامين، بر عملكرد اين تيم تأثير مستقيم گذاشته است و تماشاگران پرشور وراميني لحظه شماري مي كنند تا اين بازيكن ملي پوش با رفع مصدوميت به صورت ثابت در بازي هاي اين تيم شركت كند.

متين ورامين كه در هفته هشتم رقابت ها در مشهد مقابل ميزان اين شهر با نتيجه 3 بر 2 شكست را پذيرا شده بود، در اين بازي به چيزي جز برد 3 بر 0 فكر نمي كرد تا فاصله امتيازي خود را با ديگر مدعيان افزايش دهد.

در اين بازي نيز ورزشگاه شهيد گلعباسي شهرستان ورامين مملو از تماشاگران پرشور وراميني بود كه از ساعت ها قبل در سرماي شديد ورامين، به ورزشگاه آمده بودند تا شاهد برد ديگري توسط شاگردان دنيله بانيولي باشند.

اين بازي نبرد تاكتيكي بانيولي سرمربي كهنه كار و باتجربه متين ورامين با ناصر شهنازي دستيار خوليو ولاسكو در تيم ملي واليبال ايران هم بود كه بر حساسيت بازي افزود.

تيم متين ورامين با تركيب علي اصغر رزمفر، احسن اله شيركوند، سعيد معروف، محسن عندليب، مجتبي ميرزاجانپور و نيكولاي نيكولوف و آلومينيوم المهدي با مسعود رمضاني، حسين حسن پور، رضا صفايي، ايوان برونجكف، ياشار شاهيني، ادريس دانشفر و فرهاد سال افزرون تركيب بازي را آغاز كرد.

آنچه در اين بازي جالب توجه بود حضور فرهاد سال افزون، بازيكن فصل گذشته تيم متين ورامين در تيم مقابل يعني آلومينيوم المهدي بود كه چندين بار توسط تماشاگران وراميني مورد تشويق قرار گرفت.

متين بازي را بسيار طوفاني آغاز كرد و جو سالن نيز به كمك ياران بانيولي آمد و اين تيم توانست ست اول رقابت را با نتيجه 25 بر 23 پيروز شود.

متين ورامين در ست دوم رقابت نيز ابتكار بازي را در دست گرفت و با ايجاد اختلاف امتيازي مناسب، اين ست را نيز با نتيجه 25 بر 17 به سود خود تمام كرد.

در حالي كه همه تماشاگران منتظر ثبت برد 3 بر 0 ديگري براي متين بودند، ناصر شهنازي با تغيير تاكتيك و تعويض بازيكنان روند بازي را عوض كرد و توانست ست هاي سوم و چهارم را با نتايج 25 بر 17 و 25 بر 18 به سود خود تمام كرده و بهت و حيرت را در سالن شهيد گلعباسي ورامين حكمفرما كند.

بانيولي كه بازي برد را از دست رفته مي ديد، با تغيير تاكتيك و استفاده از بازيكنان باتجربه سعي كرد تا روند بازي را به سود متين عوض كند كه اين تاكتيك نتيجه داد و تيم متين ورامين ست پنجم را با نتيجه 15 بر 11 به سود خود تمام كرد.

رضا صفايي از تيم المهدي بيشترين امتيازات اين تيم را به دست آورد و در تيم متين نيز نيكولاي نيكولوف بازيكن خارجي امروز بهتر از ديگر بازيكنان اين تيم بازي كرد.

حميد راهجرديان و نادر انصاري داوران اول و دوم بازي متين و آلومينيوم المهدي بودند و اسماعيل صباغ نيز نظارت بر اين ديدار را بر عهده داشت.

در پايان هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر واليبال تيم متين ورامين با 19 امتياز در صدر جدول قرار داشته و تيم هاي باريچ اسانس كاشان با 18 و ميزان مشهد با 14 امتياز رده هاي دوم و سوم را در اختيار دارند.

گفتني است تيم متين ورامين در هفته دهم رقابت ها بايد در زاهدان به مصاف تيم شهرداري اين شهرستان برود.

كد خبر: 2196385

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۰۹:۲۰

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن