تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متين به سختي دو امتياز از آلومينيوم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: متين به سختي دو امتياز از آلومينيوم گرفت
تيم واليبال متين ورامين صدرنشين چند هفته اخير ليگ برتر واليبال در هفته نهم اين رقابت ها به سختي آلومينيوم المهدي را شكست داد تا موفق به كسب دو امتياز از اين تيم شود.
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تيم متين ورامين صدرنشين ليگ برتر واليبال در هفته نهم اين رقابت ها در سالن شهيد گل عباسي ورامين ميزبان آلومينيوم المهدي بندرعباس بود كه اين بازي از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز چهارشنبه آغاز شد.

شاگردان تنها سرمربي خارجي ليگ برتر واليبال (دنيله بانيولي) در اين بازي سه بر دو ميهمان خود را شكست دادند تا با 19 امتياز همچنان در صدر جدول باقي بمانند. تيم متين ورامين در حالي كه در ست هاي اول و دوم اين ديدار با امتيازهاي 25 بر 23 و 25 بر 14 به پيروزي رسيده بود، در ست هاي سوم و چهارم اسير بازي خوب شاگردان شهنازي شد و با امتيازهاي 25 بر 17 و 25 بر 18 در برابر اين تيم مغلوب شد.

در نهايت متين ورامين در ست پنجم 15 بر 11 به يپروزي رسيد تا تنها دو امتياز از اين ميزباني به دست آورده باشد و فاصله خود با تيم دوم جدول را نيز كمتر ببنيد.

آلومينيوم المهدي نيز با كسب يك امتياز از پذيرش اين شكست، 9 امتيازه شد و ششمين شكست خود را تجربه كرد.

اين بازي دو كارت زرد نيز داشت كه احسن اله شيركوند كه بدون اجازه داور براي آرام كردن تماشاگران زمين را ترك كرد كارت زرد گرفت و ناصر شهنازي سرمربي تيم المهدي كه به داور دوم چند بار اعتراض كرد، نيز از حميد راهجرديان كارت زرد دريافت كرد.

رضا صفايي از تيم المهدي ستاره اين بازي بود كه بيشترين امتيازات اين تيم را به دست آورد. در تيم متين نيز نيكولاي نيكولوف بازيكن خارجي امروز بهتر از ديگر بازيكنان اين تيم بازي كرد.

تيم متين ورامين با تركيب علي اصغر رزمفر، احسن اله شيركوند، سعيد معروف، محسن عندليب، مجتبي ميرزاجانپور و نيكولاي نيكولوف اين ديدار را آغاز كرد.

مسعود رمضاني، حسين حسن پور، رضا صفايي، ايوان برونجكف، ياشار شاهيني، ادريس دانشفر و فرهاد سال افزرون تركيب آغازين بازي براي آلومينيوم المهدي بودند.

حميد راهجرديان و نادر انصاري داوران اول و دوم بازي متين و نماينده بندرعباس بودند و اسماعيل صباغ نيز نظارت بر اين ديدار را بر عهده داشت.

متين ورامين در هفته دهم ليگ برتر واليبال در زاهدان به ميدان مي رود و آلومينيوم المهدي نيز از كاله مازندران پذيرايي خواهد كرد.

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن