تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802890799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پولادگر: با مربيان تيم ملي پروژه اي كار مي كنيم/ جام فجر امتياز المپيكي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پولادگر: با مربيان تيم ملي پروژه اي كار مي كنيم/ جام فجر امتياز المپيكي دارد
سرپرست فدراسيون تكواندو گفت: براي مسابقات مختلف با مربيان تيم ملي به صورت پروژه اي كار مي كنيم.


سيد محمد پولادگر سرپرست فدراسيون تكواندو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: بعد از بازگشت تيم ملي تكواندو از رقابت هاي انتخابي المپيك، بايد گزارش كادر فني تيم ملي را در جلسه كميته فني بررسي كنيم و پس از ان مي توان در مورد نتايج كسب شده قضاوت كرد.

وي در مورد نتايج تيم ملي در رقابت هاي انتخابي المپيك در منچستر افزود: اين رقابت ها شروع كسب امتياز براي بازي هاي المپيك 2016 بود و تا آن زمان تمام رويدادهاي بين المللي در تقويم فدراسيون جهاني و براساس رنكينگ ورزشكاران اين فرصت وجود دارد تا امتيازات لازم را جمع آوري كنيم.

وي يادآور شد: با آمار هايي كه داريم رقابت هاي منچستر بسيار سخت بود و اكثر قهرمانان جهان و المپيك در همان دور نخست حذف شدند. به هرحال در رقابت هاي حساس شرايط به گونه اي است كه براي كسب امتياز بايد تلاش بيشتري شود و چون قهرمانان كار سخت تري دارند، امري طبيعي است كه نتايج آنها بيشتر زير ذربين باشد، به همين علت اين قهرمانان براي مدال آوري شكننده تر از سايرين هستند.

سه سال براي المپيكي شدن فرصت داريم

سرپرست فدراسيون تكواندو با اشاره به اينكه تكواندوكاران براي حضور در المپيك ريو هنوز فرصت زيادي دارند، گفت: با توجه به سبك جديد رقابت هاي انتخابي المپيك فرصت زيادي براي كسب سهميه داريم و اين فرصت تا قبل از بازي ها وجود دارد. پيش از اين تنها 2 فرصت براي كسب سهميه المپيك در رقابت هاي قاره اي و جهاني ان هم يك سال قبل از المپيك داشتيم اما حالا از سه سال قبل اين فرصت ها برنامه ريزي شده است.

وي در مورد فرصت هاي ايران براي كسب سهميه المپيك تصريح كرد: به جز رقابت هاي جايزه بزرگ منچستر، ما هفت مسابقه ديگر "گرند پريكس" را پيش رو داريم و تورنمنت هاي ديگر هم در كنار مسابقات انتخابي جهاني و قاره اي وجود دارند. رقابت هاي بين المللي جام فجر ايران نمونه اي از همين تورنمنت هاي انتخابي المپيك است كه در ردهA تقويم فدراسيون جهاني قرار دارد.

پولادگر در پاسخ به اين سوال كه تغييرات گسترده در كادر فني تيم ملي عامل نتيجه نگرفتن در رقابت هاي منچستر شده، گفت: نمي توانيم از حالا براي چهار سال ديگر سرمربي تيم ملي را تعيين كنيم. فدراسيون بر مبناي سياست هاي روز تصميم گيري مي كند. در واقع به صورت پروژه اي با كادر فني همكاري مي كنيم.

وي افزود: بعضي ها مي گويند مربياني بوده اند كه تنها 6 ماه با فدراسيون همكاري كرده اند براي اينكه ما براي همان 6 ماه رويدادهايي داشتيم. با در نظر گرفتن شرايط زماني و به خاطر گستردگي كار سازمان تيم هاي ملي را ايجاد كرده ايم تا با تجربيات قبلي تصميم بگيريم.

نامزد حضور در انتخابات فدراسيون تكواندو در مورد اينكه آيا با تغييرات گسترده در كادر فني در سال هاي اخير باعث حاشيه سازي بيشتر در اين رشته شده، تاكيد كرد: متاسفانه بيشترين حاشيه از سوي رسانه ها ايجاد مي شود چون آنها متخصص ايجاد حاشيه هستند! اين حاشيه سم مهلكي براي ورزش است. ما نهايت تلاش خود را مي كنيم كه به حاشيه نرويم!

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن