تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819071203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمل بازهم در سكوت، اروميه غوغاست/صدر جدول، سيبل كاشاني‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آمل بازهم در سكوت، اروميه غوغاست/صدر جدول، سيبل كاشاني‌ها
هفته نهم از رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور يكشنبه 24 آذر با برگزاري شش ديدار دنبال مي‌شود.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حساس‌ترين بازي هفته جاري ميان تيم‌هاي شهرداري اروميه و بازرگاني جواهري گنبد برگزار مي‌شود. ارومي‌ها در شرايطي ميزبان گنبدي‌‌ها هستند كه با 11 امتياز تا پايان هفته هشتم ليگ برتر جايگاه پنجم جدول رده بندي را كسب كرده‌اند. گنبدي‌ها نيز يك امتياز از ارومي‌ها كم دارند.

شاگردان محمد باي دوجي كه نتيجه ديدار خانگي هفته گذشته خود را مقابل كاله آمل واگذار كرده بودند، در اروميه به دنبال جبران هستند. اين شرايط در تيم ميزبان هم حاكم است، پس مي‌توان گفت، در اروميه هم 2 رقيب براي جبران ناكامي هفته هشتم مقابل يكديگر صف آرايي مي‌كنند.

خودرو سازان در زاهدان تيم واليبال پيكان كه در طول سه هفته اخير مسابقات ليگ نتايج را به رقباي خود واگذار كرده است، امروز در زاهدان بازي خواهد داشت. شاگردان پيمان اكبري در شرايطي به مصاف شهرداري زاهدان مي‌روند كه سرمربي آن‌ها پس از باخت مقابل تيم كاشان گفته بود: در صورتي كه باتجربه‌ها به روند ضعيف خود ادامه مي‌دهند با تركيب جوانش ليگ را دنبال خواهد كرد.

زاهداني‌ها هم كه پس از چند هفته شگفتي‌سازي در ليگ و شكست حريفان خود مغلوب بندرعباس شدند، اين بار در خانه به مصاف خودرو‌سازان مي‌روند.

تيم شهرداري زاهدان به دليل مشكلات مالي طي 15 ساعت از بندر عباس به شهرش رسيد، بايد ديد شاگردان خسته و تا حدودي بي انگيزه حميد موحدي اين هفته در خانه خود مقابل پيكاني‌ها چطور ظاهر مي‌شوند.

برخورد سايپا و كارخانه در كرج تيم واليبال باريج اسانس كاشان كه در هفته هشتم مسابقات ليگ موفق به شكست تيم پيكان شده بود امروز در كرج به مصاف تيم ساپيا مي‌رود.

قعرنشينان نارنجي پوش كه بر خلاف تصور همگان امسال نتوانستند در كسب نتيجه مقابل حريفان موفق عمل كنند، امروز در مصاف با تيمي مي‌روند كه به دنبال سه امتياز كامل ديدار و رسيدن به صدر جدول رده بندي است. البته اين امر منوط بر باخت تيم متين ورامين مقابل بندرعباسي‌هاست.
برندگان دقيقه نودي در آمل تيم‌هاي واليبال كاله آمل و ميزان مشهد در هفته نهم مسابقات ليگ برتر در آمل به مصاف يكديگر مي‌روند.

اين ديدار طبق رأي صادره از سوي كميته انضباطي فدراسيون بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. هر 2 تيم حاضر در پيكار هفته نهم توانسته بودند كه در هفته هشتم مسابقات ليگ مقابل حريفان خود در بازي‌هاي پنج سته پيروز شوند.

وراميني‌ها به دنبال حفظ صدر نشيني تيم واليبال متين ورامين كه تاكنون 2 باخت را در كارنامه ليگ برتري خود ثبت كرده است، امروز در خانه خود به مصاف تيم آلومينيوم المهدي بندرعباس مي‌رود.

وراميني‌ها كه تا پايان هفته هشتم ليگ با 2 اختلاف امتياز نسبت به كاشان صدر جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است، در صورت باخت احتمال از دست دادن جايگاهشان وجود دارد.

وراميني‌ها تمام تلاش خود را براي شكست حريف و گرفتن سه امتياز كامل بازي بكار خواهند گرفت. اين بازي در شرايطي انجام مي‌شود كه بندر عباسي‌ها در طول 2 الي 3 هفته اخير نتايج قابل قبولي مقابل حريفانشان كسب كرده‌اند و به دنبال ادامه اين روند هستند.

جدول رده بندي مسابقات ليگ برتر واليبال تا پايان هفته هشتم به شرح زير است:

1. متين ورامين 17 امتياز
2. باريج اسانس كاشان 15 امتياز
3. كاله آمل 12 امتياز
4. شهرداري تبريز 12 امتياز
5. شهرداري اروميه 11 اميتاز
6. ميزان خراسان 11 امتياز
7. بازرگاني جواهري گنبد 10 امتياز
8. پيكان 9 امتياز
9. نوين كشاورز 8 امتياز
10. شهرداري زاهدان 8 امتياز
11. آلومينيوم المهدي بندر عباس 8 امتياز
12. سايپا 5 امتياز

انتهاي پيام/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن