تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802898197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باريج اسانس به دنبال تداوم صدرنشيني در زاهدان/اروميه با خارجي‌ها به مصاف کاله مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته 14 ليگ برتر واليبال؛
باريج اسانس به دنبال تداوم صدرنشيني در زاهدان/اروميه با خارجي‌ها به مصاف کاله مي‌رود
بازي‌هاي هفته چهاردهم (هفته سوم دور برگشت) مرحله مقدماتي مسابقات واليبال ليگ برتر آقايان باشگاه‌هاي کشور امروز يکشنبه 22 دي برگزار مي‌شود.


به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، شهرهاي تهران، آمل، مشهد، ورامين، بندرعباس و زاهدان ميزبان بازي هاي اين هفته هستند.

تيم هاي کاله مازندران و شهرداري اروميه با رتبه هاي ششم و هفتم جدول و تيم هاي باريج اسانس کاشان و شهرداري زاهدان با رتبه هاي نخست و يازدهم جدول به ترتيب نزديکترين و دورترين تيم هاي اين هفته از نظر جايگاه در جدول رده بندي هستند که با هم بازي مي کنند . با توجه به نزديکي امتيازات تيم ها به احتمال فراوان در اين هفته تغييرات زيادي در رده بندي هشت تيم برتر به وجود بيايد.

بر اساس اعلام سازمان ليگ با توجه به تداخل زمان برگزاري مسابقات با اذان مغرب و عشا، از اين هفته  مسابقات در شهرهاي مختلف 15 دقيقه بعد از اذان مغرب و عشا آغاز مي شود.  
 
* (پيکان تهران - بازرگاني جواهري گنبد) تهران، خانه واليبال  

در نخستين بازي اين هفته  تيم پيکان تهران در خانه واليبال ،  ميزبان جواهري گنبد است. شاگردان باي محمد دوجي که هفته پيش در همين سالن نوين کشاورز را شکست دادند ، انگيزه زيادي براي کسب سومين پيروزي خود در دور برگشت دارند .   
جواهري گنبد سفري در فاصله اين دو هفته نداشته و بازيکنان تمرينات خود را منظم و به خوبي برگزارکردند اما از اين نظر شرايط پيکان مناسب نيست .  

بازيکنان پيکان تهران در هفته گذشته در آمل يک شکست ديگر را تجربه کردند و سفر به آمل و بازگشت از اين شهر، خستگي آنان را دو چندان مي کند.  

بدين ترتيب پيکان که هم اکنون رتبه چهارم جدول را در اختيار دارد از ساعت 16 در تهران به مصاف بازرگاني جواهري گنبد  مي رود . جواهري گنبد  با 18 امتياز جايگاه هشتم جدول را در اختيار دارد .
 
* ( کاله مازندران - شهرداري اروميه )  آمل ، سالن پيامبر اعظم 

هشتادمين بازي مسابقات واليبال ليگ برتر آقايان امسال ، در سالن پيامبر اعظم آمل برگزار مي شود و در اين بازي  کاله مازندران ميزبان شهرداري اروميه است .  

شهرداري اروميه در شرايطي به آمل مي رود که يک بازي سنگين در برابر متين روز چهارشنبه داشت و سه بر دو مغلوب اين تيم شد و با طي کردن مسافت نسبتاً زياد  اروميه تا آمل امروز در برابر يکي ديگر از مدعيان صف آرايي مي کند .
  
همچنين  ديان برچوويچ که از هفته گذشته هدايت اين تيم را بر عهده گرفت و تيمش مقابل متين  ورامين بازي خوبي را از خود به نمايش گذاشت با  خدمت گرفتن دو بازيکن جديد خارجي از کرواسي و صربستان تيمش را براي گرفتن حداکثر امتياز به ميدان مي فرستد . 

اما کاله مازندران که هفته پيش در بازي خانگي پيکان را سه بر يک شکست داد با پاسور هلندي خود براي پيروزي در اين ديدار انگيزه زيادي دارد .  

دو تيم کاله آمل و شهرداري اروميه هم اکنون با 19 امتياز در رتبه هاي ششم و هفتم جدول قرار دارند و به احتمال فراوان پيروز اين ميدان، ارتقاي قابل توجه در جدول خواهد داشت.
 
*( ميزان مشهد - نوين کشاورز تهران ) مشهد ، سالن مهران

سومين بازي هفته سوم دور برگشت در سالن مهران مشهد برگزار مي شود، ميزان مشهد در اين ديدار ميزبان نوين کشاورز است . 
 
ميزان با 26 امتياز در رتبه سوم است و نوين کشاورز با 16 امتياز در جايگاه نهم جدول قرار دارد .  

ديدار رفت دو تيم در تهران سه بر يک به سود ميزان به پايان رسيد و شاگران جبار قوچان نژاد براي کاهش اختلاف خود با متين و کسب مجدد رتبه دوم جدول ، محکوم به پيروزي در اين ديدار هستند.
 
*( متين ورامين - شهرداري تبريز)   ورامين ، سالن شهيد گل عباسي


تيم هاي متين ورامين و شهرداري تبريز که در پايان هفته گذشته با شکست اروميه و زاهدان به ترتيب رتبه هاي دوم و پنجم جدول اين رقابت ها را به خود اختصاص دادند ، اين هفته و در بازي چهارم هفته چهاردهم اين رقابت ها در سالن شهيد گل عباسي وارمين به مصاف يکديگر مي روند . 

متين براي حفظ جايگاه دومي خود محکوم به شکست سه بر صفر يا سه بر يک حريف است تا تنها اختلاف امتياز خود را با ميزان از دست ندهد .  

اما شاگردان حسين معدني سرمربي تيم شهرداري تبريز که در مسير زاهدان به تبريز به ورامين آمده اند به دنبال کسب دومين پيروزي خود در اين مسير هستند ؛ ديدار رفت دو تيم سه بر صفر به سود متين پايان يافت  .
 
 
* ( آلومينيوم المهدي بندرعباس - سايپا البرز )  بندرعباس ، سالن فجر

تيم واليبال سايپا که براي جدا شدن از قعر جدول اين رقابت ها نياز به حداقل شش امتياز دارد ، در پنجمين بازي هفته چهاردهم ليگ برتر واليبال در بندرعباس ميهمان آلومينيوم المهدي اين شهر است .  

سايپايي ها هرچند در قعر جدول هستند ولي نفرزاده با شاگردان جوان با انگيزه خود نشان داده که تيمي غير قابل پيش بيني دارد .

شرايط آلومينيوم المهدي نيز زياد مناسب نيست زيرا اين تيم با 16 امتياز در رتبه دهم قرار دارد ؛ البته شرايط اين تيم نسبت به سايپا بهتر است و 10 امتياز با اين تيم اختلاف امتياز دارد.  

دو تيم سايپا و المهدي هفته پيش در برابر حريفان سه بر يک مغلوب شدند .
 
* ( شهرداري زاهدان - باريج اسانس کاشان )  زاهدان ، سالن استانداري

آخرين بازي هفته سوم دور برگشت ليگ برتر واليبال به ميزباني شهرداري زاهدان در سالن استانداري اين شهر برگزار مي شود و در اين بازي باريج اسانس صدرنشين به مصاف شاگردان حميد موحدي مي رود . 

شايد به نظر رسد مصطفي کارخانه و بازيکنانش براي شکست شهرداري زاهدان ظاهرا مشکل خاصي نداشته باشند ولي موحدي و بازيکنانش که اين روزها با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي کنند تا اينجا نشان داده اند که در حضور تماشاگرانشان به راحتي تن به باخت نمي دهند.

تيم هاي باريج اسانس و شهرداري زاهدان به ترتيب 33 و 12 امتياز دارند و در رتبه هاي اول و يازدهم جدول اين رقابت ها قرار دارند .  

بازي رفت دو تيم  سه بر يک به سود باريج اسانس پايان يافت.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن