تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست كميته فيلترينگ از ۳ وزير نبض سياست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درخواست كميته فيلترينگ از ۳ وزير نبض سياست
به‌دنبال اظهارات اخير وزير ارتباطات درباره ضرورت نداشتن فيلتر سايت‌هاي علمي، دبير كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه با تاكيد براين‌كه در كميته فيلترينگ بخشي با عنوان فيلتر سايت‌هاي علمي و تخصصي وجود ندارد، از درخواست دبيرخانه اين كارگروه از وزراي علوم و بهداشت براي اعلام فهرست سايت‌هاي علمي مورد نياز خبر داد و اعلام كرد از وزير ارتباطات هم خواسته شده امكانات فني تفكيك محتواي مجرمانه از غيرمجرمانه را ارائه كند.


عبدالصمد خرم آبادي اظهار كرد: هيچ يك از اعضاي كارگروه تعيين مصاديق و ديگر مسئولان كشور با فيلتر سايت هاي علمي و تخصصي موافق نيستند.

حجاريان: دولت افشاگري كند

سعيد حجاريان در گفت و با ايسنا از نخبگان و شخصيت هاي سياسي معتبر خواست به مردم توضيع دهند كه مشكلات كشور در كوتاه مدت حل نمي شود و چهار تا هشت سال زمان لازم است.

وي تاكيد كرد مردم به خاطر وجود مشكلات دلخوري دارند، اما به آينده اميدوار هستند وي در ادامه سخنانش دولت را تشويق به افشاگري كرد.

نامه 65 تشكل دانشجويي به وزير علوم

جمعي از تشكل هاي دانشجويي با صدور نامه اي سرگشاده خطاب به وزير علوم از رضا فرجي دانا خواسته اند كه انتخاب مسئولان و روساي دانشگاه ها به گونه اي باشد كه «كمترين تنش و بازخورد منفي را همراه داشته باشد.»

به گزارش تسنيم، اين تشكل ها چهار شرط استفاده نكردن از قانون شكنان، ضرورت همسويي با ولايت، سوابق مورد قبول مديريتي و دوري از حواشي سياسي را به عنوان شروط لازم براي انتخاب روساي دانشگاه ها عنوان كرده و در نامه خود آورده اند: «خواستاريم با جديت تمام پيگيري نتايج بازرسي از دانشگاه ها را انجام داده و اجازه ندهيد افراد سودجو از حضور بازرسان سوءاستفاده كرده و اين رسم غلط و نادرست تعويض روساي دانشگاه با استعفا كردن خودشان بر جامعه دانشگاهي حاكم شود.

مجازات هاي اداري براي مسئولان متهم در پرونده بابك زنجاني

دادستان ديوان محاسبات كل كشور با بيان اين كه نظر قطعي خود را درباره وجوه واريزي توسط بابك زنجاني امروز اعلام مي كند، گفت: مجازات هاي اداري براي مسئولاني كه در پرونده بابك زنجاني كوتاهي كرده اند، تعيين شده است.

به گزارش ايرنا، فياض شجاعي در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشي درباره پرونده بابك زنجاني، اظهار كرد: پرونده بابك زنجاني در ديوان محاسبات درباره خريد نفت از شركت نيكو به مبلغ دو ميليارد و 60 ميليون يورو است.

دادستان ديوان محاسبات كل كشور يادآور شد: بانك مركزي بايد حساب هاي شركت نفت و واريزي هاي آن را تائيد كند تا ما اطمينان حاصل كنيم كه اين وجوه در حساب هاي شركت نفت، چه در حساب هاي خارجي و چه از طريق بانك مركزي به حساب هاي داخلي آن منتقل شود.

پرونده تامين اجتماعي روي ميز سازمان بازرسي

سرانجام پس از حرف و حديث هاي فراوان درباره گزارش مجلس از سازمان تامين اجتماعي، رئيس سازمان بازرسي كل كشور از واگذاري اين پرونده به سازمان بازرسي خبر داد.

ناصر سراج در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با آخرين جزئيات تحقيق و تفحص از پرونده تامين اجتماعي اظهار كرد: اكنون گزارش هاي سازمان بازرسي كل كشور از اين پرونده محرمانه است، اما گروه ما در آنجا مستقر هستند.

وي خاطرنشان كرد: پرونده تخلفات تامين اجتماعي از سوي سازمان بازرسي كل كشور در دست بررسي است كه گزارش نهايي آن بزودي اعلام خواهد شد.

وزارت علوم پرونده اي از دانشگاه احمدي نژاد ندارد

خبرها از دانشگاه ايرانيان كه به دانشگاه احمدي نژاد مشهور شده، ادامه دارد و در تازه ترين اظهارنظرها، مديركل دفتر آموزش عالي غيردولتي وزارت علوم گفته است كه هيچ پرونده و سوابقي از دانشگاه جامع بين المللي (با نام دانشگاه ايرانيان) در اين دفتر موجود نيست.

كارن ابري نيا به ايرنا گفته از آنجا كه صدور مجوز براي موسسات آموزش عالي در محدوده استان هاي تهران و البرز به شوراي عالي انقلاب فرهنگي واگذار شده است، متقاضيان تاسيس دانشگاه ايرانيان، مستقيما به شوراي عالي مراجعه كرده و مجوز تاسيس گرفته اند.

وي با تشريح چگونگي تبديل يك موسسه آموزشي به دانشگاه، بيان كرده است: هم اكنون تعدادي از موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي با سابقه 10 تا 15سال، داشتن حدود 2000 دانشجو و 30 عضو هيات علمي به شرايطي رسيده اند كه به دانشگاه تبديل شوند كه دانشگاه ايرانيان، هيچ يك از اين خصوصيات را ندارد.

اطلاعات جديد درباره حمله به سفارت ايران در بيروت

برخي منابع لبناني با افشاي اطلاعات جديدي درباره جزئيات حمله اخير به سفارت ايران در لبنان گفتند كه خودروي بمب گذاري شده در اردوگاه فلسطيني شتيلا تحويل تروريست ها شد.

به گزارش فارس، سالم زهران، مدير مركز اطلاع رساني تحقيقات راهبردي در لبنان طي گفت وگو با شبكه تلويزيوني «ال.بي.سي» لبنان، سرنخ ها و دستاوردهاي جديدي را درخصوص تحقيقات درباره حمله اخير به سفارت ايران در بيروت فاش كرد.

وي به نقل از يك منبع امنيتي بلندپايه لبناني گفت: يك فرد فلسطيني معروف مقيم اردوگاه شتيلا در بيروت با 10 فرد فلسطيني ديگر از اين اردوگاه به منطقه اي مرزي در مرز لبنان با سوريه فرار كرده است. اردوگاه فلسطيني صبرا و شتيلا در فاصله يك كيلومتري از محل سفارت ايران در جنوب بيروت قرار دارد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن