تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818781254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش راهكارهاي تحقق وحدت و حوزه دانشگاه در نهاوند برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش راهكارهاي تحقق وحدت و حوزه دانشگاه در نهاوند برگزار مي شود
نهاوند - خبرگزاري مهر: سرپرست سازمان تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند گفت: همايش راهكارهاي تحقق وحدت و حوزه دانشگاه در نهاوند برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين گروسي بعد از ظهر يكشنبه در جلسه اساتيد و مديران دانشگاه هاي شهرستان نهاوند در سازمان تبليغات اسلامي اظهار داشت: به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه، همايش راهكارهاي تحقق وحدت و حوزه دانشگاه روز دوشنبه هفته جاري ساعت 10 صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي شود.

گروسي گفت: روز وحدت حوزه و دانشگاه از يادگارهاي ارزشمند حضرت امام خميني (ره) است كه اين مسئله يكي از اساسي ترين، پيچيده ترين و عميق ترين مسائل جامعه اسلامي محسوب مي شود كه در صورت تحقق صددرصدي آن موجب پيشرفت اين دو قشر فرهيخته مي شود و الگوي ايراني اسلامي، در سايه وحدت حوزه و دانشگاه محقق خواهد شد

وي افزود: همايش راهكارهاي تحقق وحدت و حوزه دانشگاه توسط اداره سازمان تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند با همكاري و هماهنگي امام جمعه شهر نهاوند با سخنراني آيت الله حائري شيرازي نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري برگزار مي شود.

سازمان تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند عنوان كرد: شهيد مفتح از جمله افرادي بود كه در راه تحقق بخشيدن به آرمان‌هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي در راستاي ايجاد وحدت ميان دو قشر مهم حوزوي و دانشگاهي فعاليت كرد.

حسين گروسي بيان داشت: اهميت خاص وحدت حوزه و دانشگاه از آنجا ناشي مي شود كه افكار و انديشه ها و مواضع و عملكردها و تدبيرها و مديريت هاي سرچشمه يافته از اين دو مركز با سرنوشت جامعه و كشور اسلامي پيوند و ارتباط پيدا مي كند.

گروسي افزود: اين پيوند و ارتباط موجب رشد و پيشرفت هاي همه جانبه علمي و فرهنگي و استحكام باورها و ارزش ها و هنجارها و ترويج و تحقق قوانين جامع و حياتبخش اسلام مي شود و از سويي ديگر استقلال سياسي و استقلال فرهنگي كشور را محقق مي كند.

كد خبر: 2196274

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۲۰:۰۰

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن