تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاههمايش بزرگداشت شهيدمفتح در تويسركان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاههمايش بزرگداشت شهيدمفتح در تويسركان برگزار شد
به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه همايش بزرگداشت سالگرد شهيد آيت‌الله محمد مفتح با حضور معاون برنامه‌ريزي و نظارت رئيس جمهور در تويسركان برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تويسركان، عصر امروز همايش بزرگداشت شهيد مفتح با حضور محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت رئيس جمهور، محمد‌ناصر نيكبخت استاندار همدان، معاونان، مديران همدان، مسئول پارلماني حوزه علميه قم، نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و مديران تويسركان، طلاب خواهر و برادر و دانشجويان تويسركان در مجتمع فرهنگي هنري فردوسي برگزار شد.

خانواده شهيدآيت‌الله مفتح هم در اين مراسم مهمان بودند.

همايش بزرگداشت آيت‌الله مفتح با تشريح وضعيت شهرستان از حيث جايگاه مذهبي و حوزه علميه توسط حجت‌الاسلام مرتضي موحدي امام جمعه شهرستان تويسركان آغاز و با توصيف شخصيت شهيد آيت‌الله محمد مفتح به برنامه بعدي ختم شد.

سخنران بعدي محمدمهدي مفتح، نماينده مردم تويسركان در مجلس شوراي اسلامي بود در اين ميان تصويربرداران و عكاسان نيز لحظه‌هاي اين همايش بزرگ را در شمار تقويم تاريخ تويسركان ثبت كردند.

در ادامه برنامه دو مقاله منتخب همايش شهيد آيت‌الله مفتح خوانده شد مقاله نخست چكيده‌اي از جايگاه تويسركان در مذهب، قدمت حوزه علميه و ديگر مقاله با بيان استاد صلواتي براي مدعوين تشريح و سپس بيانيه همايش قرائت شد.

محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت رئيس جمهور و سخنگوي دولت به عنوان مهمان اصلي همايش سخنان خود را از آغاز مكاتب غرب و شرقي و تا رخداد انرژي هسته‌اي بيان كرد.

اين همايش هر سال در تويسركان در روز وحدت حوزه و دانشگاه با عنوان همايش بزرگداشت شهيد آيت‌الله مفتح برگزار مي‌شود.

همزمان با برگزاري نخستين همايش شهيدآيت‌الله مفتح سايت «منادي وحدت» توسط دانشگاه آزاد اسلامي تويسركان راه‌اندازي شد.

استقبال از اين همايش بسيار زياد بود طوري كه تعداد زيادي از مدعوين در خارج از سالن فقط شنونده سخنراني مراسم بودند.

مراسم با همكاري حوزه علميه خواهران و برادران، دانشگاه‌هاي آزاد، پيام‌ نور و دانشگاه فني و مهندسي، فرمانداري و دفتر امام جمعه برگزار شد.

انتهاي پيام/89010/ت30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن