تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون توسعه مديريت و منايع انساني استانداري اصفهان:دفاتر پيشخوان دولت بهترين محل براي ارائه خدمات مردمي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون توسعه مديريت و منايع انساني استانداري اصفهان:دفاتر پيشخوان دولت بهترين محل براي ارائه خدمات مردمي است
معاون توسعه مديريت ومنايع انساني استانداري اصفهان گفت: دفاتر پيشخوان دولت بهترين محل براي ارائه خدمات مردمي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، حسين سيستاني ظهر امروز در نشست دفاتر پيشخوان ارائه دهنده خدمات هويتي با اشاره به اينكه ارائه خدمات در بسياري از كشورهاي پيشرفته از تصدي‌گري دولت خارج و به بخش خصوصي و مردمي واگذار شده است، اظهار داشت: امروزه دولت‌ها معتقد هستند كه كار مردم را بايد به خود مردم واگذار شود و مردم نيز خواهان اين توسعه هستند.

وي با اشاره به اينكه در جوامع سنتي و عقب‌ مانده از فرصت ،بهره‌گيري و توانمندي مردم ناكام مانده‌اند، افزود: در مقام مقايسه‌اي بين كشورهاي پيشرفته و عقب‌مانده كشورهايي در مقام والاتري هستند كه از ظرفيت مردم استفاده و كار مردم را به خود مردم واگذار مي‌كنند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري اصفهان به اين نكته كه بايد اين اعتماد به مردم و مشاركت اداره امور محقق شود، تصريح كرد: كشورهايي كه اساسا عنوان دموكراسي را يدك مي‌كشند و اساسا آنچه معطوف به اهداف جمهوري اسلامي است، دستيابي شرايط مردم و نقش پر رنگ آنها در اداره امور است.

وي، ايجاد تشكل صنفي و صنعتي و نيز تحقق اصل 44 قانون اساسي و سهم بيشتر واگذاري كار مردم در امور اقتصادي كشور را از مهمترين اقدامات برشمرد و گفت: در حال حاضر در اصفهان 400 دفاتر پيشخوان دولت داريم كه 20 دفتر به صورت پايلوت اجراي طرح ارائه خدمات ثبت احوال است.

سيستاني، دفاتر پيشخوان دولت را يك اصل پذيرفته شده براي ارائه خدمات و امور مردم دانست و گفت: اميد داريم در دولت تدبير و اميد شرايط براي احساس رضايت بيشتر مردم فراهم شود.

وي همچنين با اشاره به اينكه در خصوص دفاتر پيشخوان دولت اعتقاد راسخ اين است كه امور مردم واگذار شود، بيان كرد: دولت‌ها بايد كوچك و شرايط را به نحوي فراهم كرد كه كار مردم به دست خودشان انجام شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري اصفهان با تاكيد به اينكه تصدي دولت بايد كاهش پيدا كند، افزود: البته در صدد رفع برخي از مسائل و مشكلات دفاتر پيشخوان دولت از نظر اختلاف قيمت ارائه خدمات هستيم.

وي گفت: با تشكيل انجمن صنفي بايد بر روي آموزش و ارائه خدمات بيشتر دفاتر پيشخوان دولت تلاش كرد.

سيستاني تأكيد كرد: دفاتر پيشخوان دولت نيز بايد اعتماد مردم و دولت را جذب كند و اين درحالي است كه در كشور ايران هنوز اعتماد به بخش خصوصي ضعيف است.

انتهاي پيام/63012/ذ30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن