تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرفتار شدگان در كولاك ورزقان پس از 16 ساعت نجات يافتند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: گرفتار شدگان در كولاك ورزقان پس از 16 ساعت نجات يافتند
مديركل بحران آذربايجان‌شرقي گفت: پس از گذشت 16 ساعت از اعلام خبر مفقود شدن 8 روستايي از روستاي «اوزي» هم‌چنين فرماندار ورزقان، معاون فرماندار، عوامل راهداري، عوامل اورژانس و هلال احمر در منطقه مس سونگون، همه گرفتار شدگان در كولاك نجات يافتند.

«خليل ساعي» در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: با تشكيل ستاد مديريت بحران در منطقه و اعزام اكيپ‌هاي امداد و نجات اورژانس و هلال‌احمر و عوامل راهداري، بالاخره همه‌ي گرفتارشدگان در كولاك نجات يافتند.

وي گفت: به‌دنبال گزارش مفقود شدن 8 روستايي، از ديشب در منطقه‌ي مس سونگون ورزقان، عوامل اورژانس، هلال‌احمر، اكيپ‌هاي راهداري به محل اعزام شدند.

مديركل بحران آذربايجان‌شرقي با بيان اين‌كه اين 8 نفر از روستائيان «اوزي» به قصد انتقال بيمار از روستا خارج شده و به سمت روستاي «خوي نرود» حركت كرده بودند در كولاك گرفتار شده بودند.

ساعي گفت: بلافاصله پس از گزارش اين حادثه به ستادهاي خدمت‌رسان اكيپي متشكل از عوامل اورژانس، هلال‌احمر و اكيپ‌هاي راهداري به محل اعزام شدند اما به‌علت شدت بارش برف، اين اكيپ نيز در كولاك گرفتار شدند.

وي با بيان اين‌كه پس از 12 ساعت از گزارش اين حادثه، يكي از روستائيان كه مشكل كليوي داشت، جان باخت و سه نفر ديگر نيز مفقود شدند، گفت: عوامل اورژانس و هلال‌احمر موفق شدند دو نفر را به روستاي «اوزي» و دو نفر را نيز به درمانگاه هلال‌احمر مس سونگون منتقل كردند.

مديركل بحران آذربايجان‌شرقي ادامه داد: فرماندار ورزقان و معاون فرماندار، بخشدار، خبرنگار واحد مركزي خبر، عوامل نيروي انتظامي، عوامل امدادي امداد و نجات كوهستان نيز كه از ديشب در كولاك گرفتار شده بودند، نجات يافتند.

براساس اين گزارش، صبح امروز رئيس ستاد مديريت بحران، رئيس سازمان هلال احمر و امداد و نجات استان و 15 نفر از تكنسين‌هاي اورژانس 115 از مركز تبريز به ورزقان منتقل شدند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن