تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كرمانشاه جزو استان هاي پيشرو در امر بازسازي عتبات عاليات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كرمانشاه جزو استان هاي پيشرو در امر بازسازي عتبات عاليات است
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات استان كرمانشاه از حضور بسيار خوب و شايسته اين ستاد در امر مرمت و بازسازي حرم ائمه اطهار(ع) خبر داد و گفت: در اين خصوص جزو استان هاي برتر كشور هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفي حسيني منش روز يكشنبه در نشستي خبري اظهار داشت: ستاد عتبات عاليات كرمانشاه كار بازسازي را در كشور عراق با دو هدف ، مرمت و بازسازي حرم ائمه اطهار (ع) در عراق و پرداختن به امر فرهنگ سازي و تبليغ احكام الهي انجام مي دهد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري در هر ارگاني تنها يك نماينده تعيين نمودند، گفت: از بين هفت نفراعضاي شوراي بازسازي ستاد عتبات عاليات به امر مقام معظم رهبري با توجه به اهميت امر بازسازي حرم ائمه اطهار در عراق چهار نفر نماينده مستقيم رهبري تحت عنوان .. محمديان رئيس اوقاف، تقوي رئيس شوراي سياست گذاري، قمي معاونت بين المللي دفتر رهبري و شيرزادي از قرارگاه قدس نماينده مستقيم رهبري در اين شورا هستند.

حجت الاسلام حسيني منش همچنين با بيان اينكه استان كرمانشاه جزء 18 استان برتر فعال در امر بازسازي عتبات عاليات است، يادآور شد: اين استان همچنين اولين استان فعال در اجراي پروژه نور بين الحرمين است. كه در سال 84 وبا اعتباري بالغ بر 400ميليون تومان اجراشد.

مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات كرمانشاه به ديگر پروژهايي كه توسط اين ستاد انجام گرفته اشاره كرد و گفت: درب حرم مطهر امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) با اعتبار 120 ميليون تومان و انجام و نصب سه درب از 9 مورد درب حرم مطهر امام حسين (ع) و انجام حائر حسيني از گنبد امام حسين (ع)است كه سنگ لازم آن ار معادن قروه تامين شده است.

حسيني منش افزود: سيمان مورد نياز صحن حضرت زهرا سلام ا.. عليه نيز توسط استان كرمانشاه تامين شده است.

وي خاطرنشان كرد: آخرين پروژه اجرا شده توسط ستاد بازسازي عتبات عاليات كرمانشاه مربوط به تل زينبيه است كه در اين خصوص سه گروه كاري شامل نيروهاي متخصص و فعال كاري به انجام رسيد.

حسيني منش ادامه داد: تا كنون بيش از 167 پروژه سبك، متوسط و سنگين در كربلا، سامرا، نجف، كاظمين و ... انجام گرفته است.

وي در پايان ميزان نذورات سال 90 را در حدود 890 ميليون ريال و سال 91 را سه ميليارد و 215ميليون ذكر كرد.

حسيني منش در پايان گفت: كساني كه تمايل به كمك در امر بازسازي عتبات عاليات دارند مي توانند كمك هاي خود را به شماره حساب 0106064141007 بانك ملي واريز كنند.

كد خبر: 2195937

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۴:۲۵

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن