تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803675884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار قروه :حماسه 9 دي آغازي بر پايان چندين ماه فتنه‌انگيزي در كشور بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون فرماندار قروه :حماسه 9 دي آغازي بر پايان چندين ماه فتنه‌انگيزي در كشور بود
معاون سياسي اجتماعي فرماندار قروه با اشاره به نزديك شدن سالگرد حماسه نهم دي گفت: حماسه نهم دي ماه سال 88، بار ديگر چشم‌ها را به سوي خود خيره كرد چراكه حضور حماسي مردم در اين روز آغازي بر پايان چندين ماه فتنه‌انگيزي در كشور بود


به گزارش خبرگزاري فارس از قروه، محمد كريمي‌پناه ظهر امروز در نشست هماهنگي ستاد بزرگداشت چهارمين سالروز خلق حماسه نهم دي كه در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: حماسه به يادماندني ملت ايران در نهم دي، تجلي بصيرت، هوشياري، دشمن‌شناسي غيرت ديني و انقلابي مردم ايران بود.

وي با بيان اينكه از ابتداي انقلاب، حضور مردم را در مقاطع حساس قابل لمس بوده است، افزود: اين حضور و رفتار سياسي ملت بصير ايران، جزئي از باورهاي ملت و مسئولان شده است، اما حماسه نهم دي ماه سال 88، بار ديگر چشم‌ها را به سوي خود خيره كرد چراكه حضور حماسي مردم در اين روز آغازي بر پايان چندين ماه فتنه‌انگيزي در كشور بود.

به گفته كريمي‌پناه، نهم دي را بايد حماسه بصيرت و شعور مردمي دانست كه با گذشت سي و اندي سال از انقلاب اسلامي و با تمام فراز و نشيب‌ها، دشمني‌ها، توطئه‌ها و مشكلات در دفاع از ارزش‌ها همچنان با صلابت ايستاده‌اند و با ايمان به وعده نصرت الهي در ياري دين خدا، هيچ سستي به خود راه نداده‌اند.

كريمي‌پناه با اشاره به اهداف برگزاري اين نشست، گفت: تبيين و ترويج پيام‌هاي يوم‌الله 9 دي و آشكارسازي ابعاد اين حماسه عظيم از مهم‌ترين اهداف ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي است.

وي سياست‌ها و رويكردهاي ستاد در قبال اين واقعه ماندگار را توجه دادن افكار عمومي و ظرفيت‌هاي اجتماعي به اين رويداد مهم، بسترسازي براي توسعه فعاليت‌هاي خودجوش، انقلابي و مردمي، توجه به لايه‌هاي عميق پيدايش و ظهور حماسه نهم دي و تاكيد بر ارائه راه روشن به نسل جوان و رويكرد تبيين و پرهيز از سطحي‌نگري اعلام كرد.

معاون سياسي اجتماعي فرماندار قروه با تاكيد بر اينكه ابعاد و ريشه‌هاي فتنه سال 88 و شيوه‌هاي براندازي نرم دشمنان بايد تحليل و تبيين شود، اظهار داشت: در كنار اين رويكردها تشريح جايگاه و نقش رهبري انقلاب در حراست از اصول و خطوط كلي حركت انقلاب اسلامي، جايگاه سرمايه اجتماعي، تبيين عمق مردمي انقلاب اسلامي به عنوان محور توليد قدرت نظام و نقش توده‌هاي مردم در جلوگيري انحراف و سازش با دشمن، در پرتو اين واقعه عظيم قابل تبيين و تشريح است.

وي افزود: هشت كارگروه تبليغات و اطلاع‌رساني، پشتيباني، دانشجويي، دانش‌آموزي، طلاب و روحانيت، هنري، رسانه‌ها و كميته شهرستاني به منظور برگزاري هرچه باشكوه‌تر ويژه‌برنامه‌هاي حماسه نهم دي در شهرستان تشكيل مي‌شود.

كريمي‌پناه اظهار داشت: برگزاري تجمع بزرگ بصيرت، نمايشگاه‌هاي عكس و پوستر 8 ماه دفاع مقدس سايبري، ديدار مسئولان ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي با امام جمعه شهرستان و نشست‌هاي تخصصي از برنامه‌هايي است كه در اين روز در شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/79009/صا40

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن