تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801291116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته پاياني دي ماه صورت مي‌گيرداعزام كاراته‌كاهاي قمي به مسابقات قهرماني پيشكسوتان كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هفته پاياني دي ماه صورت مي‌گيرداعزام كاراته‌كاهاي قمي به مسابقات قهرماني پيشكسوتان كشور
كاراته‌كاهاي قمي روزهاي پاياني دي ماه در پيكارهاي كاراته قهرماني رده سني پيشكسوتان كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، كاراته قم همواره به عنوان يكي از استان‌هاي مطرح كشور بوده و در رده‌هاي سني مختلف از نونهالان، نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان تا پيشكسوتان در رقابت‌هاي مختلف اعم از ليگ و قهرماني كشور ادعاي قهرماني دارد.

اين در حالي است كه ارزشمندترين موفقيت‌هاي تاريخ كاراته كشورمان همواره به نام كاراته‌كاهاي مطرح قمي همچون غلامرضا دباغيان به عنوان سرمربي با سابقه تيم ملي كاراته و چهره‌هايي همچون مهدي عموزاده، عليرضا كتيرايي، سعيد آشتيان، مهدي جعفري، مجيد عبدالحسيني در ذهن‌ها به يادگار مانده است.

حالا اين نسل كاراته قم كه در دهه 1370 براي ورزش كشورمان در ميادين بين‌المللي، آسيايي و جهاني كاراته افتخارآفرين بوده‌اند به جرگه پيشكسوتان كاراته پيوسته‌اند و تجربيات و دانش گرانبهاي خود را در اختيار نسل جديد اين رشته ورزشي قرار مي‌دهند.

اكنون چهره‌هايي همچون امير مهدي‌زاده دارنده مدال طلاي مسابقات كاراته قهرماني جهان در سال 2012 كه بعد از 16 سال كاراته قم و بعد از 6 سال كاراته ايران را در اين سال صاحب نشان طلاي جهان كرد، محمدهادي داودآبادي، سعيد عليپور، محمد شايگان، ناصر نجفي و چندين نفر ديگر جا پاي بزرگان كاراته قم گذاشته و براي اين رشته افتخار كسب مي كنند.

در كنار رقابت‌هايي كه اعم از ليگ و قهرماني كشور در ماه‌هاي گذشته كاراته‌كاهاي قمي در آن حضوري پرفروغ داشته‌اند، اكنون قرار است پيكارهاي كاراته قهرماني رده سني پيشكسوتان كشور با حضور چهره‌هاي قديمي اما مطرح برگزار شود.

بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده از سوي فدراسيون كاراته كشورمان قرار است امسال چهارمين دوره مسابقات كاراته پيشكسوتان در بخش مردان و نخستين دوره اين پيكارها در بخش بانوان با حضور كاراته‌كاهاي استان‌هاي مختلف به انجام برسد.

اين در حالي است كه مردان كاراته‌كا در روزهاي نوزدهم و بيستم دي ماه رقابت‌هاي خود براي كسب عناوين اول تا سوم اوزان مختلف را در مجموعه ورزشي شهيد افراسيابي برگزار مي‌كنند و بانوان كاراته‌كا نيز روز بيست و ششم دي ماه در نخستين دوره پيكارهاي پيشكسوتان بانوان در سالن خانه تكواندو به مصاف يكديگر مي‌روند.

اين دوره از مسابقات در دو بخش كاتا و كوميته انفرادي و در چهار رده سني (35 تا40 سال)، (40 تا 45 سال)، (45 تا50 سال) و 50 سال به بالا برگزار مي‌شود و شركت كنندگان در بخش كاتا در تمام مراحل بايد كاتاي اختياري(توكوئي كاتا) را نيز اجرا كنند.

همچنين رقابت‌هاي كوميته در بخش آقايان در اوزان منهاي 60، 70، 80 و به اضافه 80 كيلوگرم به انجام مي‌رسد و بانوان شركت كننده در اين دوره از پيكارها نيز در تلاش براي كسب مقام‌هاي اول تا سوم اوزان منهاي 60، 65، 70 و به اضافه 70 كيلوگرم با يكديگر مسابقه مي‌دهند.

انتهاي پيام/78002/ر40

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن