تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802892736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اعلام كردناوگان هوايي توسعه‌نيافته عامل زيان اقتصادي/ ايمني پرواز در اولويت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اعلام كردناوگان هوايي توسعه‌نيافته عامل زيان اقتصادي/ ايمني پرواز در اولويت
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: غير از مسأله توسعه‌نيافتگي ناوگان و تأسيسات فرودگاهي كه زيان اقتصادي به دنبال دارد، سيستم حمل و نقل هوايي كشور بايد نسبت به مسائل ايمني هم اهتمام بيشتري داشته باشد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري مراسم توديع و معارفه مديرعامل شركت هواپيمايي آسمان صبح امروز با حضور مديران، كاركنان، معاونان، و مسئولان فني شركت هواپيمايي آسمان برگزار شد.

در اين مراسم حسين علايي به عنوان مديرعامل جديد شركت هواپيمايي آسمان، جايگزين رحمتيان شد.

در ابتداي مراسم، علي ربيعي اظهار داشت: ‌شخصي براي مديريت شركت هواپيمايي آسمان انتخاب شده است كه داراي سوابق خوب و درخشاني است.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي بيان كرد: سردار علايي در عرصه‌هاي انقلاب، جبهه و صنعت، هميشه فرد موفقي بوده‌ ‌و تسلط كامل بر صنعت هوايي دارند.

وي بيان كرد: افرادي همانند علايي در كشور ما بسيار زياد هستند و اعتقاد دارم كه اگر براي انقلاب كوچكترين مشكلي پيش بيايد، همين افراد از جمله علايي اولين كساني هستند كه سينه‌شان را براي دفاع از ولايت خواهند داد و قطعاً كساني كه تنها نقد مي‌كنند، اگر اتفاقي براي نظام رخ دهد، معلوم نيست به كجا خواهند رفت؟!

ربيعي افزود: سردار علايي كف دريا تا آسمان را تجربه كرده است و وي سوابق متعددي در بخش‌هاي علمي، پژوهشي و عملياتي دارد كه اميدواريم با حضور وي صنعت هوايي به ويژه در آسمان‌اير با رشد قابل توجهي روبرو شود.

ربيعي افزود: در حال حاضر سهم صنعت حمل و نقل هوايي از جابه‌جايي‌ها‌ دو درصد است كه اين شايسته نيست و بايد اين رقم افزايش پيدا كند.

وي اضافه كرد: در برخي كشورها از جمله امارات، صنعت هوايي آنها بين 10 الي 12 درصد در جابه‌جايي سهم دارد كه اميدواريم ما نيز بتوانيم صنعت هوايي خود را توسعه دهيم.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي بيان داشت: در سال‌هاي اخير و به دليل مشكلات بسيار ناوگان هوايي كشور، توسعه خوبي نيافته است و ما در اين بخش مشكلاتي داشتيم و اميدواريم اين مشكلات با تدبير برطرف شود.

وي تصريح كرد: امروزه ما با مسأله ايمني حمل و نقل هوايي در صنعت هواپيمايي روبرو هستيم به طوري كه حق هر ايراني است كه از پرواز لذت ببرد و خاطره خوشي براي وي رقم بخورد و به اميد روزي كه به اين نقطه برسيم.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار اميدواري كرد كه شركت آسمان بتواند الگوي مناسبي را در صنعت هوايي رونمايي كند، چرا كه اين شركت از ظرفيت انساني و فني خوبي برخوردار است.

وي درخصوص اهميت خطوط هوايي گفت: ‌كشور پهناوري داريم كه سفرهاي هوايي در داخل آن يكي از ضرورت‌هاي توسعه است؛ صنعت هوايي به دليل همين پهناور بودن مي‌توان بازار قابل قبولي داشته باشد، در ضمن، موقعيت ژئوپلتيك كشور مي‌تواند زمينه‌ساز سرمايه‌گذاري در صنعت هوايي باشد.

ربيعي افزود: غير از مسأله توسعه‌نيافتگي ناوگان و تأسيسات فرودگاهي، كه زيان اقتصادي در پي دارد، حمل و نقل هوايي ما بايد به مسائل ايمني هم اهتمام بيشتري كند.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: اين حق هر ايراني است كه پرواز برايش تجربه لذت‌بخشي باشد، و بيش از دغدغه‌هاي مربوط به سوار شدن به هواپيماي فرسوده و مسائل ايمني، به پرواز امن و لذت بردن از آسمان فكر كند.

وي افزود: اميدواريم با سياست خارجي موفق دولت تدبير و اميد، و پيروزي در جبهه ديپلماسي، تحريم‌هاي ظالمانه از جمله تحريم صنعت هوايي برداشته شود و بتوانيم با اتكا به توانايي‌هاي مديريتي جناب آقاي دكتر علايي، ارائه سطح بهتري از خدمات در پروازها را شاهد باشيم.

ربيعي گفت: اميدوارم با مديريت جديد آسمان‌اير ضمن حفظ و ارتقاي كيفيت پروازها، ‌بهبود وضع اقتصادي شركت آسمان نيز انجام شود.

در ادامه اين مراسم علايي نيز طي سخناني با تشكر از پرسنل شركت هواپيمايي آسمان گفت: فرصت خدمت يكي امتحان الهي است و ما اميدواريم بتوانيم در اين عرصه خدمتگزار جامعه باشيم.

وي بالاترين سرمايه شركت آسمان را نيروي انساني آن دانست و يادآور شد كه با همدلي و همكاري مي توانيم كيفيت خدمات را ارتقا دهيم.

وي بيان كرد: شركت هواپيمايي آسمان، شركت معروفي است كه اميدواريم سهم بالايي در حمل و نقل هواپيمايي در سطح كشور و در دنيا را به خود اختصاص دهد.

علائي در ادامه از تمامي مديران سابق و اسبق، كاركنان و معاونين شركت هواپيمايي آسمان تقدير و تشكر كرد و گفت: تلاش مي‌شود از اين سرمايه عظيم انساني براي يك جهش قابل توجه استفاده كنيم، زيرا بالاترين سرمايه در اختيار شركت آسمان است و آن هم نيروي انساني متخصص است.

‌در پايان اين مراسم لوح تقديري به رحمتيان مديرعامل سابق شركت هواپيمايي آسمان از سوي وزير تعاون،‌ كار و امور اجتماعي اهدا شد.

انتهاي پيام/آ

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن