تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش روحيه پژوهش و تحقيق در اساتيد و دانشجويان/ دانش و پژوهش، قدرت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش روحيه پژوهش و تحقيق در اساتيد و دانشجويان/ دانش و پژوهش، قدرت است
رباط كريم - خبرگزاري مهر: امام جمعه رباط كريم، پژوهش و تحقيق را از اهم امور و عامل رشد و پويايي جامعه دانست و از اساتيد و دانشجويان دانشگاه خواست روحيه پژوهش و تحقيق خود را افزايش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسينعلي محمدي نژاد صبح شنبه در مراسم گراميداشت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامي واحد پرند با تبريك به مناسبت هفته پژوهش به تبيين جايگاه پژوهش و علم آموزي از مظهر قرآن و رسول خدا (ص) پرداخت.

جايگاه پژوهش كشور رشد روزافزون داشته است

وي با بيان اينكه سالهاي اخير، جايگاه پژوهش در كشور رشد روزافزوني داشته، تصريح كرد: علم و دانش و پژوهش، قدرت است كه دشمنان امروز مي خواهند اين قدرت را از ما سلب كنند، انقلاب ما برخاسته از نسل جوان است كه گردنه هاي سخت اين انقلاب را پشت سرگذاشته و توانسته موفقيت هاي لازم را براي جمهوري اسلامي كسب كند.

محمدي نژاد با تقدير از تلاش هاي دانشگاه آزاد اسلامي واحد پرند، پژوهش و تحقيق را از اهم امور و عامل رشد و پويايي جامعه دانست و از اساتيد و دانشجويان دانشگاه خواست روحيه پژوهش و تحقيق خود را افزايش دهند.

تحقيق و پژوهش كار اصلي دانشگاه است

در ادامه اين مراسم رئيس دانشگاه آزاد پرند نيز با تبريك اين هفته به همه پژوهشگران و دانشجويان بيان كرد: تحقيق و پژوهش كار اصلي دانشگاه است و علاوه بر آن دانشگاه بايد با صنعت، اقتصاد و فرهنگ پيوند خورده و بايد بتواند در عرصه هاي مختلف ارزشها و دستاوردهاي خود را منصه ظهور برساند.

محمد قمي با بيان اينكه ماهيت پژوهش مهم است، گفت: بايد با تحقيق و پژوهش در جهت توسعه و گسترش علم بكوشيم و از بستر فراهم شده استفاده كنيم.

وي افزود: بعد از پيروزي انقلاب ما در بعد سياسي، اقتصادي، فرهنگي، علمي پيشرفتهاي چشمگيري داشته ايم و به نتايج خوبي دست پيدا كرده ايم، مانند موفقيت در انرژي هسته اي و غني سازي اورانيوم كه تمام اينها نتيجه ايمان به خدا و تحقيق و تفحص است.

اين مسئول افزود: موتور محركه توسعه همه جانبه و پايدار كشورها توليد علم و آموزش عالي مهم ترين ركن توليد علم كشور است، بنابراين هفته پژوهش فرصت خوبي براي بيان ديدگاه ها در امر پژوهش و دستاوردهاي آن است.

انتشار 60 مقاله ISI از سوي واحد پرند

فاطمه رضويان معاون پژوهش و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد پرند هم در سخناني به بيان دستاوردهاي پژوهشي واحد پرند پرداخت و گزارشي از تعداد و عملكرد سايتها، آزمايشگاهها و كارگاههاي اين واحد، ارائه داد.

وي گفت: با توجه به راه اندازي مركز رشد واحد براي ترم آينده استقرار واحدهاي فناور در مركز رشد انجام خواهد شد، تجهيز كامل كارگاه ها و آزمايشگاه هاي واحد و تأسيس چند آزمايشگاه جديد نظير آزمايشگاه جوش در دستور كار اين حوزه قرار دارد و امكان استفاده از اينترنت خارج از دانشگاه براي اساتيد و دانشجويان تحصيلات تكميلي از اولويت هاي ديگر اين معاونت است.

اين مسئول همچنين كسب مقام سوم در دومين دوره مسابقات بين المللي دانشگاه امير كبير در رشته رباتيك، كسب مقام سوم در دومين دوره مسابقات ملي رباتيك خوارزمي و كسب مقام چهارم پل كاغذي انجمن بتن آمريكا از افتخارات علمي و پژوهشي اين واحد برشمرد.

رضوي يادآور شد: دانشگاه آزاد پرند تاكنون در بخش مقالات ISI تعداد 60 مقاله در بخش مقالات خارجي غير ISI تعداد 35 مقاله و در بخش مقالات علمي پژوهشي و ساير نشريات خارجي تعداد 106 مقاله ارائه كرده است.

بر اساس اين گزارش، مراسم گراميداشت هفته پژوهش با حضور حجت الاسلام محمدي نژاد امام جمعه شهرستان رباط كريم، محمد قمي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد پرند، معاونين دانشگاه، اساتيد، كاركنان و دانشجويان و جمعي از مسئولين منطقه اي در سالن اجتماعات دانشكده فناوري و اطلاعات اين واحد برگزار شد.

كد خبر: 2195855

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۲:۴۲

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن