تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تكليف هدفمندي را قبل از شروع كار كميسيون تلفيق روشن كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دولت تكليف هدفمندي را قبل از شروع كار كميسيون تلفيق روشن كند
سخنگوي كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه امروز كميسيون، اعضا به دولت پيشنهاد كردند قبل از آغاز به كار كميسيون تلفيق براي بررسي بودجه 93، در قالب لايحه تكليف نحوه اجراي هدفمندي يارانه ها را روشن كند.

غلامرضا كاتب در گفتگو با خبرنگار پارلماني مهر در خصوص جلسه روز يكشنبه كميسيون برنامه و بودجه براي بررسي لايحه بودجه 93 گفت: در جلسه امروز موضوع هدفمندي يارانه ها و خصوصي سازي در لايحه بودجه را بررسي كرديم.

نماينده مردم گرمسار در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: كميسيون برنامه به دولت پيشنهاد داد قبل از شروع به كار كميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي با توجه به ضرورت روشن شدن تكليف هدفمندي در لايحه بودجه، در قالب لايحه و يا پيشنهادي اين نقص لايحه را برطرف كند.

سخنگوي كميسيون برنامه و بودجه با اشاره به بررسي بخش هاي در آمدي خصوصي سازي در لايحه بودجه افزود: بر اساس تبصره 3 لايحه بودجه دولت سال آينده 15000 ميليارد تومان از محل فروش سهام الشركه شركت هاي دولتي بايد كسب در امد كند كه به دولت تاكيد كرديم اميدواريم اين تبصره در حد قانون باقي نماند و اجرايي شود.

به گزارش مهر، لايحه بودجه 17 آذر ماه به مجلس ارائه شد. بر اساس آيين نامه مجلس شوراي اسلامي از اين تاريخ نمايندگان تا 10 روز فرصت دارند پيشنهادات خود را به كميسيون هاي تخصصي در خصوص لايحه بودجه ارائه دهند بعد از آن 15 روز كميسيون هاي تخصصي لايحه بودجه را بررسي مي كنند و پس از آن لايحه بودجه 15 روز در كميسيون تلفيق بررسي مي شود. براين اساس علي رغم تعطيلات مجلس شوراي اسلامي كميسيون برنامه بودجه بررسي لايحه بودجه را آغاز كرده است.ديروز بخش هاي در آمدي نفت با حضور وزير نفت بررسي شد و مقررشد ايران در سال 93،يك ميليون و سيصد هزار بشكه نفت صادر كند.

بر اساس اين گزارش تكليف هدفمندي يارانه ها در لايحه بودجه 93 مشخص نشده و اين از انتقادات جدي نمايندگان به دولت است. معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور اعلام كرده پس از تصويب لايحه بودجه در قالب لايحه اي راهكار دولت براي اجراي قانون هدفمندي در سال 93 اعلام خواهد شد.اما نمايندگان معتقدند ارائه اين لايحه به صورت جداگانه بعد از تصويب بودجه مانند اصلاحيه اي بر قانون بودجه است و ساختار كل قانون بودجه را بهم خواهد ريخت.

كد خبر: 2195864

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۲:۴۰

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن