تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804813748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچگاه به ماشين‌سازي پشت نكردماستاداسدي: راه‌ نجات ماشين‌سازي واگذاري آن به كارخانه ماشين‌سازي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هيچگاه به ماشين‌سازي پشت نكردماستاداسدي: راه‌ نجات ماشين‌سازي واگذاري آن به كارخانه ماشين‌سازي است
بازيكن سابق تيم ماشين‌سازي تبريز راه‌ نجات ماشين‌سازي را بازگشت اين تيم به كارخانه ماشين‌سازي دانست و گفت: حتي اگر كارخانه ماشين‌سازي تنها امكانات موجودش را در اختيار باشگاه قرار دهد، با جذب اسپانسر مي‌توان اين تيم را حفظ كرد.


علي‌اكبر استاداسدي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز اظهار كرد: اينكه قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان به دليل مشكلات مالي حتي قادر به سفر به اهواز نيست، بسيار تاسف‌بار بوده و بايد براي حفظ قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان مسئولان استاني همت كنند.

در تبريز خيلي‌ها نمي‌دانند من فوتباليست بودم اما در تهران هنوز براي من احترام قائل هستند

وي افزود: من فوتبال خود را در ماشين‌سازي آغاز كرده و بيشتر دوران ورزشي‌ام را در اين تيم سپري كرده‌ام و به اين تيم تعصب داشته و حاضرم براي حل مشكلات اين تيم نزد آقاي گودرزي وزير ورزش رفته و از وي براي نجات اين تيم كمك بطلبم.

بازيكن سابق تيم ملي ايران تصريح كرد: در تبريز خيلي‌ها نمي‌دانند من فوتباليست بودم اما در تهران هنوز براي من احترام قائل بوده و من براي ديني كه به ماشين‌سازي دارم، هر كمكي از دستم برآيد حاضر انجام دهم و هيچگونه انتظاري هم نداشته و اعلام مي‌كنم كه استاد اسدي در ماشين‌سازي به دنبال مربيگري و پست و مقام نيست.

راه‌هاي نجات قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان

استادي اسدي با بيان اينكه قبلا هم براي كمك به ماشين سازي پيشقدم شده بودم، خاطرنشان كرد: زماني كه در تيم ذوب آهن اصفهان بودم، ماشين سازي به مشكلات مالي بخورد و براي حل مشكلات تيم در تهران اقداماتي كرده و حتي قول مساعدت براي اين تيم را گرفته بودم، اما در تبريز بعضي‌ها كه به دنبال منافع شخصي بوده با اين امر مخالفت كردند.

وي يكي از راه‌هاي نجات قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان را بازگشت اين تيم به كارخانه ماشين‌سازي دانست و عنوان كرد: حتي اگر كارخانه ماشين سازي تنها امكانات موجودش را در اختيار باشگاه قرار دهد، با جذب اسپانسر مي‌توان اين تيم را حفظ كرده و در ايران تيمداري در بخش خصوصي موفق نبوده و قطعا ماشين سازي نيز بدون حمايت كارخانه و يا مسئولان استاني قادر به ادامه حيات نخواهد بود.

واسيلي معتقد بود تراكتورسازي با استاد اسدي قهرمان ايران مي‌شود

بازيكن دهه 70 باشگاه ماشين‌سازي تبريز گفت: در جام مليز هندوستان به عنوان يار كمكي تيم تراكتورسازي را همراهي كرده و با اين تيم بدون گل خورده و پيروزي در تمام بازي‌ها به عنوان قهرماني دست يافتيم و بعد از بازگشت از هندوستان آقاي واسيلي خواهان جذب من از ماشين‌سازي به تراكتورسازي شد.

استاد اسدي افزود: واسيلي معتقد بود با وجود استاد اسدي در خط دفاعي مي‌توانم تراكتورسازي را در ايران قهرمان كنم، اما من گفتم در فوتبال تبريز فقط پيراهن ماشين‌سازي را بر تن كرده و هيچگاه به اين تيم پشت نخواهم كرد و عملا هم به غير از يك دوره سه ساله در ذوب آهن اصفهان، تمام دوران ورزشي من در تيم ماشين سازي تبريز بود.

علي‌اكبر استاد اسدي بازيكن فوتبال تبريز سابقه بازي در تيم‌هاي ماشين‌سازي تبريز و ذوب آهن اصفهان را داشته و نزديك به شصت بازي ملي در كارنامه خود دارد.

وي يكي از بازيكنان تاثيرگذار ايران در صعود اين تيم به جام جهاني 1998 فرانسه بوده و در بازي حماسي ايران مقابل استراليا در ملبورن در نيمه دوم وارد زمين شد.

استاد اسدي در نظرخواهي صورت گرفته از كارشناسان فوتبال تبريز به عنوان يكي از بازيكنان تيم نيم‌قرن فوتبال تبريز انتخاب شده و همچنين روز 8 آذر امسال و در سالروز بازي ايران با استراليا از سوي باشگاه دبيري تبريز مورد تجليل قرار گرفت.

انتهاي پيام/60001/ع40

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن