تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803672500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسئولان درماني استان كرمانشاه؛ آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي دانشكده بهداشت افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با حضور مسئولان درماني استان كرمانشاه؛ آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي دانشكده بهداشت افتتاح شد
با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه، معاون تحقيقات و فناوري، معاون بهداشتي و تعدادي از مديران دانشگاه و دانشكده بهداشت، آزمايشگاه هاي تحقيقاتي و رفرنس دانشكده بهداشت افتتاح شد. با حضور مسئولان درماني استان كرمانشاه؛ آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي دانشكده بهداشت افتتاح شد


ايلنا: با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه، معاون تحقيقات و فناوري، معاون بهداشتي و تعدادي از مديران دانشگاه و دانشكده بهداشت، آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي و رفرنس دانشكده بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري ايلنا از كرمانشاه، اين آزمايشگاه‌ها آماده ارائه خدمات در زمينه آزمايشات مربوط به محيط زيست، آب و فاضلاب، تغذيه و صنايع غذايي، بهداشت حرفه‌اي و نيز كليه آلاينده‌هاي محيطي به تمامي سازمان‌هاي دولتي و غير دولتي اعم از شركت‌هاي توليد مواد غذايي، سازمان محيط زيست، صنايع مختلف در سطح استان و استان‌هاي هم جوار است.

يحيي پاسدار رئيس دانشكده بهداشت در خصوص چگونگي بازسازي و تجهيز و تجميع آزمايشگاه‌هاي تحقيقاتي و رفرنس دانشكده گفت: اين آزمايشگاه‌ها مجهز به دستگاه‌هاي پيشرفته اندازه گيري آلاينده‌هاي محيط زيست و مواد غذايي مانند آلودگي آب و فاضلاب، انواع مواد غذايي، آلودگي هواي محيط كارخانجات و... است.

وي افزود: اين آزمايشگاه‌ها پيش از اين بطور پراكنده مورد استفاده گروه‌هاي آموزشي قرار مي‌گرفت و به منظور ساماندهي و بهره برداري مطلوب از اين آزمايشگاه‌ها وساماندهي خريد و نگهداري تجهيزات، آزمايشگاه‌ها تحت مديريت واحد قرار گرفت. باتجميع آزمايشگاه‌هاي مختلف اين دانشكده اميد است تعامل بين گروه‌هاي آموزشي افزايش يافته و ضمن انجام كارهاي تحقيقاتي مشترك بين گروه‌ها، در ارتقاء كيفيت آموزشي دانشجويان دوره‌هاي تحصيلات تكميلي نيز مؤثر باشد.

نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي در مراسم افتتاحيه ضمن ابراز خرسندي از راه اندازي اين آزمايشگاه از ايده تجميع آزمايشگاه‌هاي گروه‌هاي مختلف آموزشي دريك فضا و مديريت منسجم آن‌ها استقبال و ابراز اميدواري كردند كه اين آزمايشگاه‌ها بتوانند ضمن ارائه خدمات آموزشي و تحقيقاتي براي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي كمك مؤثري در ارائه خدمات و آزمايشات مختلف تخصصي به واحدهاي مختلف توليدي و صنايع استان كنند.

رئيس دانشگاه ضمن تأكيد بر استفاده بهينه از تجهيزات و امكانات آزمايشگاه‌هاي دانشكده‌ها گفت تجميع تجهيزات آزمايشگاهي تحت مديريت واحد و منسجم مي‌تواند در كاهش هزينه‌ها نيز بسيار مفيد بوده و خدمات بهتري به دانشجويان و جامعه ارائه كند.

گفتني است كه اين آزمايشگاه‌ها قادر به انجام آزمايشات مختلف كه تاكنون براي كنترل به خارج از استان ارسال مي‌شدند است. از جمله اين آزمايشات مي‌توان به كنترل كمي و كيفي آب و فاضلاب، آزمايشات مربوط به اندازه گيري عوامل شيميايي و فيزيكي محيط كار، آلاينده‌هاي ميكروبي و شيميايي مواد غذايي، تشخيص و شناسايي تقلبات در مواد غذايي و ساير آلاينده‌هاي مهم مانند آلودگي مواد غذايي به فلزات سنگين، باقيمانده هورمون‌ها و آنتي بيوتيك‌ها اشاره كرد.

توليد كنندگان و صاحبان صنايع استان مي‌توانند از خدمات اين آزمايشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن