تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسئولان استاني و شهري؛ عمليات اجرايي فاضلاب شهري آمل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با حضور مسئولان استاني و شهري؛ عمليات اجرايي فاضلاب شهري آمل آغاز شد
عمليات اجرايي طرح فاضلاب شهري آمل با حضور مسئولان استاني و شهري آغاز شد. با حضور مسئولان استاني و شهري؛ عمليات اجرايي فاضلاب شهري آمل آغاز شد


عمليات اجرايي طرح فاضلاب شهري آمل با حضور مسئولان استاني و شهري آغاز شد.

به گزارش ايلنا از آمل، نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم در جمع مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري مازندران، نماينده مردم آمل در مجلس، امام جمعه و سرپرست فرمانداري آمل عمليات و جمعي از مردم اين شهر با اعلام اينكه طرح فاضلاب شهري آمل از ۱۷ سال پيش تاكنون فراموش شده بود، اذعان داشت: با تلاش مسئولان استاني و شهري در سال‌هاي اخير پيگيري‌هاي لازم انجام شده بود.

عزت‌الله با بيان اينكه فاضلاب شهري در راستاي پاكسازي محيط زيست از نعمات پنهاني است كه به شهر‌ها ارمغان داده مي‌شود، افزود: ضمن قدرداني از زحمات مديرعامل آب و فاضلاب شهري مازندران امروز مشكل آب شرب شهرستان آمل رفع شده و مردم با كمبود آب مواجه نيستند.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب مازندران در ادامه اين مراسم بيان داشت: براي اجراي اين پروژه ۵۰۵ كيلومتر شبكه در نظر گرفته شده است كه ۳۵۰ كيلومتر از شبكه فاضلاب شهري آمل فرعي و مابقي اصلي خواهد بود.

محمدتقي حسين‌زاده با اعلام اينكه با اجراي اين طرح جمعيت ۳۰۰ هزار نفري شهرستان آمل را پوشش خواهد داد، اذعان داشت: براي طرح فاضلاب شهري آمل ۴۵ ميليون يورو اعتبار در چهار سال آينده در نظر گرفته شده كه از طريق بانك توسعه اسلامي به پروژه تزريق خواهد شد و معادل همين ميزان اعتبار را نيز دولت در نظر گرفته است.

وي با تاكيد براينكه اعتبار بانك توسعه اسلامي براي اين پروژه قطعي است و مورد موافقت كميسيون اقتصادي قرار گرفته است، اظهار داشت: براي اين طرح از مشاورين و پيمانكاران مناسبي استفاده شده است.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن