تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803649392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فكر نمي‌كنم با برنامه‌هاي تكراري بتوان شبكه راه‌اندازي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فكر نمي‌كنم با برنامه‌هاي تكراري بتوان شبكه راه‌اندازي كرد
كارگردان سريال «ستايش» در پاسخ به پرسشي درباره‌ي ضرورت راه‌اندازي شبكه‌هاي جديد گفت: اينكه شبكه‌اي برنامه‌هايي را كه خاطره‌انگيز است دنبال كند، درست است، اما فكر مي‌كنم اين شبكه‌ها نياز دارند تا برنامه‌هاي جديد بسازند.

سعيد سلطاني در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرويس تلويزيون و راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خاطرنشان كرد: اينكه شبكه‌اي برنامه‌هايي را كه خاطره‌انگيز است، دنبال كند، درست است، اما فكر نمي‌كنم اينگونه بشود شبكه‌اي را راه‌اندازي كرد كه متريالش اين باشد كه كارهايي را كه صرفا از قبل پخش شده است، بازپخش كند.

وي تاكيد كرد: ضرورتا فكر تأسيس و راه‌اندازي چنين شبكه‌هايي از اين جهات حس مي‌شود كه ما جاي خالي برنامه‌هاي متنوعي را براي بينندگان فارسي‌زبان و بينندگاني كه دوست دارند يك بخشي از برنامه‌هاي خودشان را ببينند، پر كنيم؛ در نتيجه چنين شبكه‌هايي راه‌اندازي شد.

اين كارگردان ادامه داد: بخشي از رسالت اين شبكه‌ها بازپخش برنامه‌هايي است كه قبلا ساخته شده است، به لحاظ اينكه براي بيننده‌اي كه سابقه‌ي تماشاي برنامه‌هاي تلويزيوني ما را دنبال مي‌كرد، خاطره انگيز است. اما در لزوم اينگونه نيست كه يك شبكه راه‌اندازي كرد كه فقط متريالش اين باشد كه كارهايي را پخش كند كه قبلا پخش شده و مبناي كاري‌اش بازپخش توليدات گذشته باشد.

سلطاني با اشاره به اينكه هر كدام از شبكه‌هايي كه راه‌اندازي شده‌اند تعاريف و ساز و كارهايي را براي خود دارند، گفت: اين شبكه‌ها بر اساس همان ساز و كار بايد برنامه‌سازي كنند و فكر مي‌كنم نياز دارند تا برنامه‌هاي جديد بسازند.

كارگردان «ستايش» همچنين به اين نكته اشاره كرد: اگر اين هدف مورد نظر مقابله با شبكه‌هاي خارجي باشد براي فارسي‌زبان‌ها برنامه پخش مي‌كنند و برنامه‌هاي جذابي هم پخش مي‌كنند و حال بيننده‌ها هم در يك سطحي آن را تماشا مي‌كنند، كارهاي زيادي هم به لحاظ اجرا و هم به لحاظ توليد براي شروع داريم.

او درباره شبكه‌هاي نسيم و نمايش گفت: صحبت از اين است كه بالاخره شبكه‌اي كه به عنوان «نسيم» راه‌اندازي شده و قرار است سرگرمي و نشاط و مسابقه باشد، نيازمند برنامه است و يا شبكه‌اي مثل نمايش كه دوره و سيكلي را براي فيلم‌هاي ايراني و خارجي گذاشته است، بالاخره روزي اين شكل نمايش پايان پيدا مي‌كند؛ در نتيجه اين شبكه‌ها نياز دارند برنامه توليد كنند.

سلطاني همچنين به شبكه آي‌فيلم اشاره كرد و گفت: اين شبكه هم نمي‌تواند به همين شكل ادامه داشته باشد كه برنامه‌هايي كه در گذشته توليد شده‌اند را پخش كند و بتواند آنقدر بضاعت داشته باشد كه خوراك كاري يك شبكه 24 ساعته مثل شبكه نمايش را داشته باشد.

اين كارگردان در پاسخ به اينكه آيا اين شبكه‌ها توان رقابت با شبكه‌هاي ماهواره‌اي را دارند؟ پاسخ داد: بيننده نشان داده است كه دوست دارد برنامه‌اي را ببيند كه سالم و بر اساس معيارهاي اخلاقي خودش توليد شده باشد. به جهت اينكه به هر حال سابقه نشان داده است ما هر وقت برنامه خوبي داشته‌ايم، ديده شده است.

سلطاني در پايان خاطرنشان كرد: اگر عام‌تر نگاه كنيم متوجه مي‌شويم كه بينندگان ما بينندگان 20 سال پيش نيستند. بر اساس انتخاب‌هايي كه دارند، ممكن است راضي به اين برنامه‌ها هم نباشند. در نتيجه گستره تنوع برنامه‌هاي ما به لحاظ كمي و كيفي بايد تكثر داشته باشد تا بيننده بتواند با خيال راحت انتخاب كند.

به گزارش ايسنا، سعيد سلطاني تاكنون سريال‌هايي چون «پس از باران»، «خانه‌اي در تاريكي» و «ستايش» را كارگرداني كرده و اينك در حال ساخت سري دوم «ستايش» است.

انتهاي پيام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن