تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويژه نگاري ايران:استقرار هيأتي از سازمان بازرسي در تأمين اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: ويژه نگاري ايران:استقرار هيأتي از سازمان بازرسي در تأمين اجتماعي
رئيس سازمان بازرسي كل كشور از استقرار هيأتي از اين سازمان در تأمين اجتماعي خبر داد.
روزنامه ايران در ستون " ديگه چه خبر" امروز يكشنبه خود نوشت؛

*انصراف اولياي‌ دم ستار بهشتي از پيگيري پرونده

خبر اول اين كه وكيل‌مدافع اولياي‌ دم ستار بهشتي گفت كه موكلانش از پيگيري پرونده مرگ مشكوك فرزندشان در بازداشتگاه پليس فتا منصرف شده‌اند. گيتي پورفاضل در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: پس از اين كه دادگاه عمومي قتل ستار بهشتي را شبه عمد تشخيص داد به دادسرا مراجعه كردم و در آنجا گفتند كه پرونده قتل عمدي بسته شده و براي پيگيري پرونده با اتهام قتل شبه عمد نياز به شكايت مجدد اولياي دم است. وي اظهار كرد: من اين موضوع را با اولياي دم ستار بهشتي درميان گذاشتم و آن‌ها گفتند ما قصد دريافت ديه نداريم كه بخواهيم براي آن شكايت كنيم.

*لغو يك مصوبه دولت دهم از سوي ديوان عدالت اداري

خبر ديگر اين كه هيأت عمومي ديوان عدالت اداري مصوبه دولت دهم مبني بر اينكه «اموال فرهنگي، تاريخي منقول زيرخاكي جزو اموال عمومي و مالكيت آن‌ها متعلق به دولت است»، را ابطال كرد. به گزارش ايسنا، اين مصوبه با پيشنهاد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري وقت و به استناد اصل 138 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران تصويب شده بود.

*فرجي‌دانا: تغيير رئيس دانشگاه تهران شايعه است

شنيديم كه وزير علوم با بيان اينكه تغيير رئيس دانشگاه تهران شايعه است و تغيير رؤساي دانشگاه‌ها بدون عجله انجام مي‌شود، گفت: براي تغيير رؤساي دانشگاه‌ها، هيأت‌هاي ارزيابي و كارشناسي به دانشگاه اعزام مي‌شوند ولي براي دانشگاه تهران حتي هنوز هيأت ارزيابي نيز اعزام نشده است. به گزارش فارس، رضا فرجي دانا گفت: سعي داريم رؤساي دانشگاه‌ها كه از احكامشان مدتي باقي مانده است تا انتهاي مدت حكم بر سمت خود باقي بمانند و پس از آن هيأت ارزيابي به كارشناسي عملكرد رؤساي دانشگاه‌ها مي‌پردازد.

*بازديد مسئولان قضايي ژاپن از بازداشتگاه اوين

با خبر شديم كه مسئولان قضايي ژاپن پس از نهايي شدن توافقنامه انتقال محكومان در قالب هيأتي 10 نفره از بازداشتگاه اوين بازديد كردند. پس از اين بازديد، طرف‌هاي ايراني و ژاپني درباره مسائل گوناگوني همچون تعداد زندانيان در اوين و ديگر زندان‌هاي كشور، مشكلات زندانيان در زندان، اساس و ميزان طبقه‌بندي زندانيان با يكديگر گفت‌وگو كردند.

*«خاطرات محمد هاشمي» هم منتشر شد

خبر رسيده كه مركز اسناد انقلاب اسلامي كتاب «خاطرات محمد هاشمي» برادر اكبر هاشمي‌ رفسنجاني را منتشر كرد. به گزارش ايسنا اين كتاب را مركز اسناد انقلاب اسلامي منتشر كرده است. «حضور محمد هاشمي در قم»، «آشنايي با رهبر كبير انقلاب اسلامي»، «مشاهده‌ وقايع تاريخ انقلاب اسلامي» در اين خاطرات انعكاس يافته است.

*استقرار هيأتي از سازمان بازرسي در تأمين اجتماعي

دست آخر اين كه رئيس سازمان بازرسي كل كشور از استقرار هيأتي از اين سازمان در تأمين اجتماعي خبر داد. ناصر سراج رئيس سازمان بازرسي كل كشور، در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا سازمان بازرسي به پرونده تأمين اجتماعي و هداياي داده شده و ساير موارد مرتبط با اين پرونده ورود مي‌كند، گفت: هيأتي از سازمان در تأمين اجتماعي مستقر و در حال بررسي پرونده است. وي با خودداري از اعلام جزئيات ديگر درباره اين پرونده تأكيد كرد كه بازرسي‌ها محرمانه است و نتايج آن را به دادگاه ارائه خواهند كرد.

.

نظر شما:
------------

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن