تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلال ها تيم پاس را راحت نمي گذارند/ شاكله اصلي تيم پاس حفظ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دلال ها تيم پاس را راحت نمي گذارند/ شاكله اصلي تيم پاس حفظ شده است
همدان- خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال پاس همدان با بيان اينكه دلال ها دست بردار تيم پاس نيستند و دقيقه به دقيقه بازيكن هاي تيم را تحريك مي كنند كه به فلان تيم بيايد و پول خوبي به شما مي دهيم، گفت: تاكنون شاكله اصلي تيم حفظ شده و از رفتن بازيكنان تيم پاس جلوگيري كرده ايم.

مجتبي خورسيدي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينكه در نيم فصل اول تيم پاس با تمام مشكلات و سختي هايي كه داشت و گريبانگير باشگاه و تيم بود نتايج خوبي را به دست آورد، اظهار داشت: بازيكنان پاس با غيرت خود آمدند و به رغم مشكلات فراوان از جمله مشكلات مالي، تيم پاس توانست فوق العاده ظاهر شود و با كسب 14 امتيازي كه در نيم فصل نخست به دست آورد اين مسئله را به خوبي نشان داد.

وي با بيان اينكه در آغاز نيم فصل نخست قصد جذب بازيكن داشتيم اما موفق نشديم، اظهار داشت: در اين برهه بازيكنان جذب تيم هاي ديگر شده بودند و برخي نيز مبالغي را از تيم پاس مي خواستند كه در توان تيم نبود.

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان افزود: با توجه به سقف قراردادي كه براي جذب بازيكنان تعيين شده بود پاس بازيكناني گرفت كه عملكرد خوبي داشتند و قطعا براي اينكه پاس بتواند به ليگ برتر صعود كند بايد به دنبال جذب بازيكنان جديد در نيم فصل دوم بود.

وي با اشاره به اينكه بايد به ادامه راه اميدوار باشيم تا بتوانيم مقتدارانه صعود كنيم، بيان داشت: يكي از اين راه ها، جذب بازيكن جديد براي نيم فصل دوم است.

پاس در نيم فصل نخست پنج بازيكن را از دست داد

خورشيدي با بيان اينكه پاس در نيم فصل نخست پنج بازيكن را از دست داد، ابراز داشت: رباط پاي گداري و مينيسك پاي هوشيار پاره شد و پاهاي محبوب مجاز و عاقلي نيز در گچ است و معلوم نيست چه زمان بتوانند به تيم برسند و اميد خورج نيز از ناحيه همسترينگ مصدوم شده كه همه اين پنج نفر از بازيكنان اصلي تيم هستند.

سرمربي تيم پاس با اشاره به اينكه مصدوميت بازيكنان موجب بسته شدن دست و بال تيم مي شود، عنوان داشت: با صحبت هايي كه با مديركل ورزش و جوانان و مسئولان داشتيم به دنبال جذب بازيكنان جديد براي فصل دوم به تيم پاس هستيم.

وي در ادامه گفت: با اردويي كه در اصفهان زديم بازيكنان جديد و قديمي را به هماهنگي هاي لازم مي رسانيم و اميدواريم بتوانيم هارموني لازم را در تيم ايجاد كنيم تا به اميد خدا در نيم فصل دوم مدعي صعود به ليگ برتر باشيم.

خورشيدي با بيان اينكه اگر بتوانيم چهار بازيكن مورد نظر خود را جذب كنيم مي توانيم يكي از مدعيان صعود به ليگ برتر باشيم، اذعان داشت: با اين اتفاق مي توانيم در نيم فصل دوم نتايج بسيار خوبي را رقم بزنيم.

سرمربي تيم پاس همدان ابراز داشت: تيم پاس جزو تيم هايي بود كه در نيم فصل اول بازي معوقه نداشت و 28 روز خوب كاري را داشتيم كه مي تواند تيم را آماده كند.

تنها 10درصد مطالبات بازيكنان تيم پاس تاكنون پرداخت شده است

وي با بيان اينكه حدود تنها 10درصد از مطالبات بازيكنان تيم پاس تاكنون پرداخت شده، اظهار داشت: مسئله اي كه به شدت به تيم فشار آورده قانوني است چرا كه قانون مي گويد اگر 30 درصد پول بازيكنان پرداخت نشود آن بازيكن آزاد است و مي تواند برود و اين مسئله دقيقا انرژي زيادي را از تيم گرفته است.

خورشيدي با اشاره به اينكه چند بازيكن ديگر نيز قصد ترك تيم را داشتند، بيان كرد: با آنها صحبت كرديم و خواستيم كه با همان غيرتي كه در نيم فصل نخست حاضر شدند باز هم ادامه دهند و بمانند و آنها نيز پذيرفتند.

سرمربي تيم پاس همدان با بيان اينكه دلال ها دست بردار نيستند و دقيقه به دقيقه بازيكن هاي تيم را تحريك مي كنند كه به فلان تيم بياييد و پول خوبي به شما مي دهيم، ادامه داد: به لطف خدا توانستيم تاكنون شاكله اصلي تيم را حفظ و از رفتن بازيكنان از تيم پاس جلوگيري كنيم.

كد خبر: 2195596

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۹:۲۵

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن