تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثامن الحجج قهرمان آسيا شد و سهميه جهاني گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ثامن الحجج قهرمان آسيا شد و سهميه جهاني گرفت
تيم واليبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با غلبه بر تيم ملي عراق به عنوان قهرماني جام باشگاه‌هاي آسيا رسيد و سهميه جهاني گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي كميته ملي پارالمپيك، تيم واليبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با پيروزي مقابل نماينده عراق و قهرماني در مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا 2013، سهميه حضور در جام باشگاه‌هاي جهان در سال 2014 مسكو را به دست آورد.

نماينده واليبال ايران صبح امروز در ديدار پاياني اين دوره از مسابقات در ورزشگاه پارالمپيك شهر پكن و در ميان تشويق ايرانيان حاضر در سالن در برابر تيم منتخب واليبال نشسته عراق قرار گرفت.

واليباليست‌هاي ايران دريك بازي ديدني با نتيجه سه بر يك پيروز شدند و به جام قهرماني مسابقات واليبال نشسته قهرماني باشگاه هاي آسيا در سال 2013 دست يافتند.

در اين ديدار تيم ثامن الحجج سبزوار در ست اول با نتيجه 25 بر 12، در ست دوم با نتيجه 25 بر 13 و در ست چهارم با نتيجه 25 بر 11 تيم منتخب عراق را مغلوب خود كرد. تيم واليبال نشسته عراق در ست سوم به نتيجه 27 بر 25 به پيروزي دست يافت.

مسابقات واليبال نشسته قهرماني باشگاه‌هاي آسيا با حضور تيم‌هاي ثامن الحجج سبزوار، شانگهاي چين، يونان چين، آكتاي قزاقستان (تيم ملي) و تيم ملي عراق از پنجشنبه گذشته در ورزشگاه پارالمپيك شهر پكن آغاز شده بود.

تيم ثامن الحجج سبزوار قهرمان مسابقات باشگاهي واليبال نشسته ايران درسال گذشته است كه در رقابتهاي آسيايي پكن با سرمربيگري "هادي رضايي" بدون شكست به جام قهرماني دست يافت.

كد خبر: 2195623

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۰۹:۲۵

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن