تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802740290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تركيب تيم ثامن‌الحججواليباليست معلول قمي صاحب نشان طلاي مسابقات باشگاه‌هاي آسيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در تركيب تيم ثامن‌الحججواليباليست معلول قمي صاحب نشان طلاي مسابقات باشگاه‌هاي آسيا شد
واليباليست معلول قمي براي نخستين بار مقام قهرماني و نشان طلاي رقابت‌هاي واليبال نشسته قهرماني جانبازان وم معلولين آسيا را از آن خود كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، مسابقات قهرماني واليبال نشسته باشگاه‌هاي آسيا در سال 2013 در حالي به كار خود پايان داد كه نماينده واليبال نشسته كشورمان يعني تيم ثامن الحجج سبزوار با عبور از سد تمام حريفان خود به عنوان قهرماني دست يافت.

اين قهرماني نه تنها در قاره كهن داراي ارزش و اعتبار براي ورزش جانبازان و معلولين كشورمان بود بلكه منجر به كسب سهميه‌اي ديگر براي رقابت‌هاي واليبال نشسته قهرماني مردان باشگاه‌هاي جهان شد و بدين ترتيب فرصت بروز توانمندي‌هاي واليبال نشسته كشورمان در رقابت‌هاي جهاني نيز وجود دارد.

تيم ثامن الحجج سبزوار به عنوان مدافع عنوان قهرماني مسابقات ليگ برتر واليبال نشسته باشگاه‌هاي كشور در حالي به عنوان نماينده ايران در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا به ميدان رفت كه در تمام بازي‌هاي خود پرقدرت ظاهر شد و به عنوان قهرماني رسيد.

اين موفقيت ارزنده در حالي براي نماينده واليبال نشسته كشورمان در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا رقم خورد كه در تركيب اين تيم يك بازيكن جوان و آينده دار قمي به نام حسين گلستاني نيز حضور داشت و گلستاني به توفيق قهرماني در آسيا دست يافت.

گلستاني كه كمتر از دو ماه قبل همراه با تيم ملي واليبال نشسته جوانان كشورمان در سومين دوره بازي‌هاي پاراآسيايي به ميزباني كشور مالزي حضور يافته بود به عنوان كاپيتان تيم ملي توانست جام قهرماني اين دوره از پيكارها را بالاي سر ببرد.

اين واليباليست آينده دار قمي در تركيب تيم واليبال نشسته ثامن الحجج سبزوار نيز در پيكارهاي باشگاه‌هاي آسيا درخشيد به طوري كه نماينده كشورمان در ديدار نهايي كه برابر نماينده عراق برگزار شد، در سه گيم با نتايج 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 11 حريف را مغلوب كرد، ضمن اينكه تيم عراق نيز تنها در گيم سوم با نتيجه 27 بر 25 توانست بر ثامن الحجج غلبه كند.

بر اين اساس ثامن الحجج سبزوار موفق شد با كسب عنوان قهرماني باشگاه‌هاي آسيا به سهميه جهاني براي حضور در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي جهان كه سال 2014 در روسيه برگزار مي‌شود، دست يابد در حالي كه واليبال نشسته ايران پيش از اين نيز موفق به كسب سهميه براي مسابقات جهاني شده بود.

حسين گلستاني در حالي با تيم واليبال نشسته ثامن الحجج سبزوار به مقام قهرماني مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا دست پيدا كرد كه در مسابقات ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور نيز عضو اين تيم است و امسال شرايط بسيار مناسبي براي به دست آوردن قهرماني دارند.

انتهاي پيام/78002

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن