تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821121362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در كلاس‌هاي پزشكي S2 تا S10بانوان معلول قمي قهرمان شناي كشور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در كلاس‌هاي پزشكي S2 تا S10بانوان معلول قمي قهرمان شناي كشور شدند
تيم شناي بانوان هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم موفق به كسب عنوان نخست و مقام قهرماني پيكارهاي ليگ شناي بانوان جانباز و معلول كشور شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، بعد از ميزباني رقابت‌هاي ليگ شناي بانوان معلول قهرماني باشگاه‌هاي كشور در سال 1391، طبق تقويم فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين كشورمان، پيكارهاي ليگ شناي بانوان جانباز و معلول كشور در سال‌جاري به ميزباني تهران برگزار شد.

در حالي كه رشته‌هاي مختلف ورزش قهرماني در فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين كشورمان به صورت انجمن فعاليت مي‌كنند، انجمن شناي اين فدراسيون رقابت‌هاي ليگ شناي بانوان جانباز و معلول كشور را در 2 كلاس پزشكي برنامه‌ريزي و برگزار كرد.

بدين ترتيب بعد از تجربه موفق برگزاري نخستين دوره رقابت‌هاي ليگ شناي بانوان جانباز و معلول كشور در سال 1390 و همچنين بعد از اينكه تيم‌ها و ورزشكاران مدعي كسب عنوان از اين رقابت‌ها در دومين دوره پيكارهاي ليگ شناي بانوان معلول كشور در سال 91 در قم حضور يافته و با يكديگر به رقابت پرداختند و در هر 2 دوره تيم قم قهرمان شد، بار ديگر قهرماني كشور به تيم قم رسيد.

بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده از سوي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين كشورمان سومين دوره ليگ شناي بانوان جانباز و معلول كشور با حضور مدعياني از 6 استان برگزار شد و ورزشكاران و تيم‌هاي مدعي به مدت 2 روز با يكديگر پيكار كردند.

اين مسابقات در 2 كلاس پزشكي S2 تا S10 برگزار شد و در نهايت اين بانوان شناگر جانباز و معلول قم بودند كه توانستند بالاتر از ديگر رقبا با كسب بيشترين مدال طلا، نقره و برنز كه براي آن‌ها مجموع 296 امتياز را به همراه داشت بر سكوي قهرماني اين دوره از پيكارها بايستند.

اين در حالي است كه بعد از تيم بانوان معلول هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم، تيم بانوان معلول تهران با كسب 261 امتياز دوم شد و تيم اعزامي هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان آذربايجان شرقي توانست با كسب 231 امتياز عنوان سوم را كسب كند.

قهرماني سال 1392 مسابقات ليگ شناي بانوان معلول باشگاه‌هاي كشور در حالي به تيم بانوان قم رسيد كه سال گذشته هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين قم در استخر مجموعه ورزشي بانوان بوستان نرگس ميزبان اين پيكارها بود و سرانجام اين بانوان شناگر جانباز و معلول استان قم بودند كه توانستند بالاتر از ديگر رقبا با كسب 19 مدال طلا، نقره و برنز كه براي آن‌ها مجموع 218 امتياز را به همراه داشت بر سكوي قهرماني اين دوره از پيكارها بايستند.

اين در حالي است كه بعد از تيم بانوان هيئت قم، تيم تهران با كسب چهار مدال طلا و 173 امتياز دوم شد و تيم اعزامي هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان آذربايجان شرقي با كسب سه مدال طلا و 137 امتياز عنوان سوم را كسب كند.

انتهاي پيام/78002/م30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن