تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804093542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات مردم بحرين با شعار عزم راسخ


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: تظاهرات مردم بحرين با شعار "عزم راسخ"
مردم بحرين با برگزاري تظاهراتي در هزارمين روز آغاز جنبش‌هاي مردمي عليه رژيم آل خليفه، انجام اصلاحات كامل و ايجاد دموكراسي در اين كشور را خواستار شده و اعلام كردند آماده‌اند تا هزار روز ديگر به مبارزات مسالمت آميز خود ادامه دهند.
به گزارش خبرگزاري ايسنا، به نوشته روزنامه مصري اليوم السابع، مخالفان رژيم آل خليفه روز جمعه به مناسبت هزارمين روز آغاز مبارزات و اعتراضات بحرين، تظاهراتي را در منامه، پايتخت اين كشور برگزار كردند.
در اين تظاهرات كه تحت عنوان "عزم راسخ" برگزار شد، گروه‌هاي مخالف بحريني از جمله جمعيت الوفاق بحرين با انتشار بيانيه‌اي اعلام كردند: نظام بحرين هيچ راهي غير از برآورده كردن مطالبات آزادي خواهانه مردم در ايجاد دموكراسي و عدالت و برابري در كشور ندارد.
تظاهركنندگان در هزارمين روز اعتراضات، اعلام كردند مردم بحرين آماده‌اند تا 1000 روز ديگر براي تحقق مطالبات خود به مبارزه مسالمت آميز خود ادامه دهند.
در همين راستا شيخ عيسي قاسم، عالم شيعه بحريني طي سخناني در خطبه نماز جمعه اين كشور اعلام كرد: مردم بحرين از بحران سياسي رنج مي‌برند و تنها راهكار برون رفت از اين بحران اجراي اصلاحات كامل در نظام سياسي بحرين است.
وي افزود: براساس گزارش سازمان‌هاي حقوقي و بين‌المللي بحرين دچار وضعيتي اسفناك است و نياز ضروري به انجام اصلاحات كامل دارد. اين در حالي است كه نظام بحرين هيچ اراده‌اي جهت انجام اين اصلاحات از خود نشان نمي‌دهد.
اين عالم شيعي خاطرنشان كرد: بحرين با مشكلات سياسي گسترده‌اي در زمينه نقض حقوق بشر و ناديده گرفتن خواست مردم رو به رو است و در اين وضعيت نيازمند انجام اصلاحات كامل است تا براي رسيدن به اتحاد و يكپارچگي آماده شود.
وي همچنين با اشاره به طرح تشكيل اتحاديه در شوراي همكاري خليج فارس كه بحرين يكي از حاميان اصلي اين طرح است تصريح كرد: امنيت به منزله مساله‌اي مهم براي مردم تمام كشورها است و همه كشورها خواهان امنيت جاني، اقتصادي، عقيدتي، و آزادي‌هاي انساني و حقوقي هستند، اما اگر خطري يكي از اين عرصه‌ها را تهديد كند باقي مسائل را نيز با چالش مواجه مي‌كند.
شيخ عيسي قاسم در ادامه افزود: آنچه امنيت داخلي كشورها را تضمين مي‌كند وجود روابط مستحكم و اعتماد ميان مردم و مقامات كشور است و اين امر مستلزم اجراي خواست و اراده مردم به دست دولت مي‌باشد و اينكه مردم كشور حسن نيت دولت را در انجام خواسته‌ها و تحقق حقوق خود احساس كنند. دين اسلام همواره نسبت به چند دستگي هشدار داده و مسلمانان را به وحدت فراخوانده است. وحدتي كه دين اسلام ما را به آن فرا مي‌خواند وحدتي است كه موجب تحكيم حق و حقيقت شود. عدالت را در همه جا بگستراند و با ظلم بجنگند و شعار آن اصلاح امور باشد كه اگر اينگونه نباشد اين اتحاد به تداوم بي‌عدالتي و فساد خواهد انجاميد.
اين عالم شيعه در ادامه افزود: اكثر كشورهاي عضو در شوراي همكاري خليج فارس معتقدند براي موفقيت اين اتحاد به زمان بيشتري نياز است در حالي كه مردم عقيده دارند كه مساله‌اي كه ارجحيت دارد برقراري عدالت و اصلاح امور داخلي كشورهاست و اينكه نقش سياسي مردم در عرصه‌ بين‌المللي و موضع سياسي آن‌ها در سرنوشت كشورشان به رسميت شناخته شود اين چيزي است كه مردم كشورهاي منطقه بر آن توافق دارند.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن