تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804233337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه تظاهرات در مناطق مختلف بحرين


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ادامه تظاهرات در مناطق مختلف بحرين
معترضان در مناطق مختلف بحرين بر ادامه اعتراض هاي انقلابي و مسالمت آميز در مناطق مختلف تاكيد و اعلام كردند سركوبگري هاي رژيم مانع از حركت آن در مسير انقلاب نخواهد شد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه تلويزيوني العالم ؛ تظاهرات گسترده اي در مناطق مختلف بحرين در محكوميت سخنان خليفه بن سلمان آل خليفه، نخست وزير رژيم آل خليفه برگزار شد. نخست وزير رژيم آل خليفه اعتراض هاي مردمي را تحركات تروريستي توصيف كرده بود. تظاهركنندگان تهديدهاي وي را گواه و دليل شكست رژيم حاكم و دروغ بودن ادعاهاي آن درباره دعوت به گفتگو توصيف كردند. از سوي ديگر، نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه با حمله به تظاهركنندگان شماري از آنها و مسئولان مراكز ديني را بازداشت كردند.

فادي السيد گزارشگر اين شبكه با تهيه گزارشي در اين خصوص اعلام كرد: تهديدهاي خليفه بن سلمان آل خليفه نخست وزير بحرين عليه مردم و تحركات آنها- كه اعتراض هاي مردمي را تروريستي دانست توصيف كرد- در برابر پافشاري مردم در مناطق مختلف براي برگزاري تظاهرات و ادامه دادن به رويكرد انقلابي نتيجه اي نداشت. گزارشگر اين شبكه افزود: معترضان با تاكيد بر رويكرد و خط مشي انقلابي اعلام كردند تهديدهاي نخست وزير نشان دهنده شكست حاكميت در برابر ايستادگي مردم در خواسته هايشان و دروغ بودن درخواست رژيم براي گفتگوست.

گزارشگر العالم افزود: در منطقه الدراز معترضان با برگزاري تظاهراتي جنايت هاي رژيم حاكميت عليه شهروندان را محكوم كردند و خواستار خروج نيروهاي اشغالگر سعودي از كشورشان شدند. همچنين، در منطقه «البلاد القديم» معترضان به منظور اعلام هبستگي خود با بازداشت شدگان تظاهرات و بر آمادگي خود براي شركت در نافرماني مدني كه ائتلاف جوانان چهارده فوريه در سالگرد انقلاب اعلام كرد تاكيد كردند.

در منطقه «الديه» معترضان با در دست داشتن شمع ياد و خاطره صد و چهل شهداي انقلاب را كه به دست نيروهاي رژيم حاكم شهيد شدند گرامي داشتند و خواستار محاكمه بين المللي قاتلان شهدا شدند. نيروهاي رژيم با استفاده از گلوله هاي حاوي گازهاي سمي به طرف تظاهركنندگان تيراندازي كردند و با آنها درگير شدند. برخي از نيروهاي امنيتي نيز با استفاده از گلوله هاي جنگي درصدد قتل تظاهركنندگان بودند. خودروهاي گشت نيروهاي امنيتي رژيم نيز با خشونت تمام براي زيرگرفتن تظاهركنندگان و شهروندان تلاش كرد.

در همين حال، جمعيت وفاق ملي- اسلامي بحرين اعلام كرد رژيم حاكم شماري از مسئولان نهادهاي ديني و مراكز برپايي عزاداري را بازداشت و بدون اعلام علت بازداشت، آنها را به دادستاني سپرده است. اين جمعيت بازداشت آنها را ظالمانه و غيرقانوني دانست و تاكيد كرد اين اقدام در چارچوب اقدامات سازمان يافته و هدف قرار دادن مراكز ديني صورت مي گيرد و خواستار آزادي فوري آنها و متوقف كردن حمله به مراكز ديني شد.

مركز ديده بان حقوق بشر بحرين نيز بازداشت چهره هاي ديني را محكوم و اعلام كرد اين اقدام هدف قرار دادن آزادي هاي ديني به شمار مي رود. ميثم السلمان، مدير بخش آزادي هاي ديني در مركز ديده بان حقوق بشر بحرين از جامعه بين الملل خواست فشارها بر حكومت منامه را افزايش دهند تا به حملات به مساجد و مراكز ديني پايان دهند و بازداشت شدگان را آزاد كند.

انتهاي پيام /

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن