تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804222134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه تظاهرات در مناطق مختلف بحرین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




ادامه تظاهرات در مناطق مختلف بحرین خبرگزاری رسا ـ معترضان در مناطق مختلف بحرین بر ادامه اعتراض های انقلابی و مسالمت آمیز در مناطق مختلف تاکید و اعلام کردند سرکوبگری های رژیم مانع از حرکت آن در مسیر انقلاب نخواهد شد.




به گزارش خبرگزاری رسا؛ تظاهرات گسترده‎ای امروز در مناطق مختلف بحرین در محکومیت سخنان خلیفه بن سلمان آل‎خلیفه، نخست وزیر رژیم آل‎خلیفه برگزار شد.  نخست وزیر این رژیم اعتراض‎های مردمی را تحرکات تروریستی توصیف کرده بود. تظاهرکنندگان تهدیدهای وی را گواه و دلیل شکست رژیم حاکم و دروغ بودن ادعاهای آن درباره دعوت به گفتگو توصیف کردند. از سوی دیگر، نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه با حمله به تظاهرکنندگان تعدادی از آن‎ها و مسؤولان مراکز دینی را بازداشت کردند.
فادی السید گزارشگر شبکه العالم با تهیه گزارشی در این خصوص اعلام کرد: تهدیدهای خلیفه بن سلمان آل‎خلیفه نخست وزیر بحرین علیه مردم و تحرکات آن‎ها که اعتراض‎های مردمی را تروریستی دانست توصیف کرد در برابر پافشاری مردم در مناطق مختلف برای برگزاری تظاهرات و ادامه دادن به رویکرد انقلابی نتیجه ای نداشت. گزارشگر این شبکه افزود: معترضان با تاکید بر رویکرد و خط مشی انقلابی اعلام کردند تهدیدهای نخست وزیر نشان دهنده شکست حاکمیت در برابر ایستادگی مردم در خواسته هایشان و دروغ بودن درخواست رژیم برای گفتگوست.
گزارشگر العالم افزود: در منطقه الدراز معترضان با برگزاری تظاهراتی جنایت‎های رژیم حاکمیت علیه شهروندان را محکوم کردند و خواستار خروج نیروهای اشغالگر سعودی از کشورشان شدند. همچنین، در منطقه «البلاد القدیم» معترضان به منظور اعلام هبستگی خود با بازداشت شدگان تظاهرات و بر آمادگی خود برای شرکت در نافرمانی مدنی که ائتلاف جوانان چهارده فوریه در سالگرد انقلاب اعلام کرد تاکید کردند.
در منطقه «الدیه» معترضان با در دست داشتن شمع یاد و خاطره صد و چهل شهدای انقلاب را که به دست نیروهای رژیم حاکم شهید شدند گرامی داشتند و خواستار محاکمه بین المللی قاتلان شهدا شدند. نیروهای رژیم با استفاده از گلوله‎های حاوی گازهای سمی به طرف تظاهرکنندگان تیراندازی کردند و با آن‎ها درگیر شدند. برخی از نیروهای امنیتی نیز با استفاده از گلوله‎های جنگی درصدد قتل تظاهرکنندگان بودند. خودروهای گشت نیروهای امنیتی رژیم نیز با خشونت تمام برای زیرگرفتن تظاهرکنندگان و شهروندان تلاش کرد.
در همین حال، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد رژیم حاکم تعدادی از مسؤولان نهادهای دینی و مراکز برپایی عزاداری را بازداشت و بدون اعلام علت بازداشت، آن‎ها را به دادستانی سپرده است. این جمعیت بازداشت آن‎ها را ظالمانه و غیرقانونی دانست و تاکید کرد این اقدام در چارچوب اقدامات سازمان یافته و هدف قرار دادن مراکز دینی صورت می گیرد و خواستار آزادی فوری آن‎ها و متوقف کردن حمله به مراکز دینی شد.
مرکز دیده بان حقوق بشر بحرین نیز بازداشت چهره‎های دینی را محکوم و اعلام کرد این اقدام هدف قرار دادن آزادی های دینی به شمار می رود. میثم السلمان، مدیر بخش آزادی‎های دینی در مرکز دیده بان حقوق بشر بحرین از جامعه بین الملل خواست فشارها بر حکومت منامه را افزایش دهند تا به حملات به مساجد و مراکز دینی پایان دهند و بازداشت شدگان را آزاد کند./994/د102/ع
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



۱۳۹۲/۱۰/۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن