تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت‌هاي بي نظير سرمايه‌گذاري در گيلان مهيا است/ امكان سنجي ۱۰۰ فرصت سرمايه‌گذاري در استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرصت‌هاي بي نظير سرمايه‌گذاري در گيلان مهيا است/ امكان سنجي ۱۰۰ فرصت سرمايه‌گذاري در استان
رشت – خبرگزاري مهر: رئيس سازمان اقتصاد و دارايي گيلان گفت: فرصت هاي بي نظير سرمايه گذاري در عرصه هاي مختلف در استان براي سرمايه گذاران مهيا است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه منصور ملايي پور در جمع مديران استان گيلان افزود: ظرفيت ها و پتانسيل و بسترهاي مناسبي در حوزه هاي مختلف گردشگري، صنعت، معدن و تجارت، كشاورزي و بخش هاي خدماتي در اين استان وجود دارد كه از اين مزيت ها مي توان بهترين بهره را برد.

وي همچنين فرصت هاي سرمايه گذاري گيلان در كشور بي بديل دانست و اظهارداشت: فرصت هاي سرمايه گذاري در عرصه هاي كشاورزي، گردشگري، صنعتي، خدمات و ساير موارد اين استان در كشور بي بديل است.

رئيس سازمان اقتصاد و دارايي استان گفت: با برنامه ريزي مناسب و راهبردي بايد از اين فرصت ها به نحو شايسته در راستاي ايجاد اشتغال و پويايي اقتصادي در استان بهره گيري شود.

وي اظهارداشت: سرمايه گذاران موتور محركه چرخه اقتصادي استان هستند و رونق فعاليت اقتصادي آسايش، رفاه و امنيت اجتماعي را به همراه خواهد داشت.

مولايي پور در ادامه با بيان اينكه حمايت از سرمايه گذار بخش خصوصي در حقيقت تحكيم پايه هاي اقتدار و استقلال كشور است، گفت: بدون شك عنصر اصلي و اساسي در توليدات اقتصادي و فرآوري محصولات و كالا، منابع انساني است.

مدير عامل شركت بازرگاني نمايشگاهي پيمان آوران وارنا نيز در اين نشست گفت: همه بسترهاي جذب سرمايه‌ هاي داخلي و خارجي در گيلان آماده است و حمايت همه‌ جانبه مسئولان استان را مي طلبد. از ميان ۱۰۰ فرصت سرمايه گذاري امكان سنجي شده استان 25 در صد در منطقه آزاد انزلي قابل تحقق است.

حميد رياضي اظهار داشت: فرصت ها بر اساس توانمندي ها و ظرفيت هاي متعدد استان با توجه به رويكرد تأمين نياز بازار مصرف داخلي و كشورهاي منطقه با هدف انتقال تكنولوژي و توسعه تعاملات اقتصادي - صنعتي، توليدي با كشورهاي حاشيه درياي خزر و همسايه معرفي شده است.

مدير عامل شركت بازرگاني نمايشگاهي پيمان آوران وارنا ادامه داد: اين شركت با استفاده از اطلاعات به روز تجاري توانسته است گام‌هاي مؤثري در راستاي توسعه استان بر دارد.

وي با اشاره به اينكه با برخي از برترين توليدكنندگان دنيا رابطه مستقيم و مستمر وجود دارد، گفت: براي توسعه صادرات، واردات و ساير فعاليت‌ هاي اقتصادي با كشورهاي همسايه و حاشيه درياي خزر سه دپارتمان ترجمه، تحقيق و پژوهش و بازاريابي ايجاد شده است.

رياضي با اشاره به شناسايي افراد و يا مجموعه ‌هاي سرمايه گذاري در بخش‌ هاي مختلف، افزود: ايجاد انگيزه براي سرمايه ‌گذاران ايراني خارج از كشور، برقراري و حفظ ارتباط با تجار و بازرگانان ايراني خارج از كشور با ارائه مشاوره‌هاي مستمر و تلاش ستاد خدمات سرمايه ‌گذاري براي ايجاد اتاق مجازي سرمايه گذاري از فعاليت‌ هاي مهم در راستاي افزايش سرمايه گذاري در گيلان است.

وي درباره ايجاد فضا براي سرمايه‌ گذار و همراهي حرفه ‌اي وي براي سرمايه‌ گذاري اظهار داشت: حفظ سرمايه گذار مهمتر از جذب اوست و در اين راستا ايجاد تيم ‌هاي ويژه ‌اي براي تعامل با سرمايه‌ گذاران در دستگاه‌ هاي اجرايي مرتبط از مهمترين اقدام‌هاي شركت بازرگاني نمايشگاهي پيمان آوران وارناست.

رياضي با بيان اينكه حمايت ‌هاي همه جانبه از سرمايه ‌گذار براي به باور رساندن وي زمان بر است، ادامه داد: ايجاد دبيرخانه تخصصي با حضور كارشناسان حرفه‌اي مي ‌تواند گامي مهم در تحقق اين مسئله به شمار آيد.

وي با اشاره به اولويت بندي پروژه‌ ها و ايجاد فرصت طلايي گفت: ارائه امتيازهاي ويژه به سرمايه‌ گذاران براي اجراي پروژه‌ هاي مهم و اساسي امري ضروري است.

مدير عامل شركت بازرگاني نمايشگاهي پيمان آوران وارنا يادآور شد: ايجاد امكانات رفاهي براي سرمايه‌ گذاران در مراحل اوليه مذاكرات، حذف و اصلاح قوانين تشريفات اداري و دسترسي آسان تاجر به اطلاعات تخصصي و مستند، تري و اجراي مأموريت ‌هاي داخلي و خارجي براي مذاكره حضوري با سرمايه‌ گذاران و عدم تحت شعاع قرار گرفتن پروژه ها با جا به ‌جايي مديران دستگاه‌ هاي اجرايي از جمله مواردي است كه مي ‌تواند در جذب سرمايه ‌هاي مختلف مؤثر باشد.

كد خبر: 2195523

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۲۰:۴۰

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن