تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819472608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 200 تن از حريق سينما ايران آتش سوزي خسارت جاني نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نجات 200 تن از حريق سينما ايران آتش سوزي خسارت جاني نداشت
در پي وقوع حريق در سينما ايران، آتش‌نشانان 200 تن از تماشاگران فيلم را نجات دادند.


سيدجلال ملكي سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران در گفت وگو با ايسنا، در اين باره گفت: به دنبال اعلام وقوع حريق در سينما ايران به آدرس خيابان شريعتي، ستاد فرماندهي آتش نشاني با توجه به اهميت موضوع آتش نشانان 5 ايستگاه را به همراه دو گروه نجات، دو دستگاه خودروي تجهيزات تنفسي و يك دستگاه نردبام به محل حادثه اعزام كردند.

وي افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد كه حريق در قسمت سقف تاسيسات سينما ايران در طبقه سوم به مساحت 500 متر مربع رخ داده است.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اين كه «ساعت وقوع حريق با زمان نمايش فيلم در اين سينما تداخل داشت» گفت: گروهي از آتش نشانان عمليات اطفاي حريق را آغاز كرده و گروهي ديگر نيز 200 تن از تماشاگران حاضر در سالن نمايش را نجات داده و به فضاي باز منتقل كردند.

ملكي با بيان اين كه «2 ايستگاه آتش نشاني نيز مسووليت پشتيباني اين حادثه را برعهده داشت» خاطرنشان كرد: عوامل آتش نشاني از چند جهت اطفاي حريق را آغاز كرده و در حالي كه هر لحظه سرايت آتش به سالن هاي نمايش و ديگر قسمت هاي سينما داشت، آن را مهار و اطفا كردند.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات اميني شهرداري تهران درباره آسيب ديدگان اين حريق نيز گفت: به هيچ يك از افراد در جريان اين حريق آسيبي وارد نشد و تنها يكي از آتش نشانان حين عمليات از قسمت گردن دچار آسيب ديدگي شد.

ملكي با بيان اين كه «خسارتي به سالن هاي نمايش وارد نشده است» گفت: تنها در سالن نمايش اين سينما دود انباشت شده بود كه آتش نشانان با دستگاه هاي تخليه دود آن را خارج كردند. علت اين حادثه از سوي كارشناسان سازمان آتش نشاني در دست بررسي است.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن