تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800496014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان رودکی/ ۵ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ظهر امروز؛
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان رودکی/ ۵ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند
آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک باب ساختمانی مسکونی در خیابان رودکی خبر داد.
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در ساعت ۱۳: ۵۹ ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از طریق یک ساختمان سه طبقه و مفقود شدن ساکنان ساختمان در خیابان رودکی تقاطع کمیل مطلع شدم و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشنی به همراه خودروهای تنفسی عازم محل حریق شدند.  
 
وی ادامه داد: در این حادثه آتش سوزی یک واحد ۱۰۰ متری در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه کاملا دچار حریق شده بود و دود فراوانی تمامی ساختمان را فرا گرفته و ۵ نفراز ساکنان نیز در میان دود و آتش محبوس شده بودند.  
 
ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و گروه دوم با دستگاه تنفسی به کمک افراد محبوس شده رفتند که در این حادثه ۵ نفر را از ساختمان خارج کردند و دو نفر از ساکنین دچار آسیب دیدگی شدند که تحویل عوامل اورژانس شدند و سه تن دیگر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.  
 
به گفته مقام مسئول آتش نشانی، علت حادثه توسط کار‌شناسان آتش نشانی در دست بررسی است و عملیات پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود در ساعت ۱۵: ۲۰ به پایان رسید.  
 
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن