تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819824965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1700 نفر كاهش مجروح تصادفات در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 1700 نفر كاهش مجروح تصادفات در فارس
شيراز - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي فارس گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك هزار و 700 نفر مجروح، نسبت به سال گذشته در تصادفات رانندگي كاهش داشته ايم.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار سيروس سجاديان اظهار كرد: با ارتقاء فرهنگ ترافيكي مردم استان فارس، از ابتداي سال جاري تا كنون 23 فقره تصادفات فوتي، 995 فقره تصادفات جرحي و يك هزار و 258 فقره تصادفات خسارتي كاهش يافته است.

وي ادامه داد: تعداد مجروحان سال جاري 16 هزار و 375 نفر بوده كه به نسبت مدت مشابه سال قبل 9 در صد كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي فارس تعداد متوفي در سال جاري را نسبت به سال گذشته مساوي اعلام كرد و گفت: با وجود كاهش تصادفات، مساوي بودن تعداد متوفي، نشان از شدت تصادفات و خواب آلودگي رانندگان است.

سردار سجاديان تصريح كرد: با اقدامات ويژه پليس راه هاي استان فارس، از ابتداي سال تا كنون از 380 نفر از رانندگان ناوگان هاي عمومي آزمايش اعتياد انجام كه از اين تعداد 137مورد آن مثبت، يعني فرد معتاد بوده است.

وي افزود: در اين رابطه 82 نفر از رانندگان آزمايش الكل انجام كه 12 مورد آن مثبت و افراد در حالت غير عادي مبادرت به رانندگي مي كرده اند.

فرمانده انتظامي فارس بيان كرد: با اقدامات ويژه پليس راهور فرماندهي استان فارس، رانندگان ناوگان هاي عمومي و خودرو هاي عبوري در سطح استان تحت كنترل ترافيكي واقع و با تخلفات حادثه ساز و افراد معتاد و مصرف كننده الكل به شدت برخورد و دفترچه هاي رانندگي و ساير مدارك آنان اخذ و حداقل براي مدت شش ماه ممنوع الفعاليت مي شوند.

دستگيري قاتل فراري

فرمانده انتظامي شهرستان لامرد استان فارس از كشف قتل و دستگيري قاتل فراري مسلح و كشف يك فقره سرقت به عنف منزل در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اكبر زلفي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت به عنف منزل، دستگيري سارقان به عنف در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي به اقدامات و فعاليتهاي پليس آگاهي در راستاي دستگيري سارق يا سارقين اشاره كرد و گفت: با انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي، دو نفر مالخر به نام هاي " س – الف " و " س – ح " شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لامرد گفت: در تحقيقات انجام شده از اين دو مالخر، خريد گوشي مسروقه از فردي به نام "ع – م" كشف شد.

سرهنگ زلفي ادامه داد: پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد اين فرد سارق به اتهام قتل عمد فردي به نام "ع - ر" تبعه افغانستان در شهرستان پارسيان هرمزگان در سال 89 و سرقت سيم برق در لامرد تحت تعقيب است.

وي گفت: در ادامه دستگيري سارق و قاتل فراري"ع – م" كليد خورد و محل اختفاي وي در شهرستان لامرد شناسايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان لامرد گفت: زماني كه ماموران قصد دستگيري وي را داشتند متهم با استفاده از سلاح كلت كمري كه بهمراه داشت، ماموران را تهديد كه با اقدام به موقع ماموران وي را خلع سلاح و دستگير كردند.

سرهنگ زلفي بيان كرد: در بازرسي بدني از وي، يك قبضه اسلحه كمري به همراه يك تيغه خشاب و ۴ عدد فشنگ جنگي، يك دستگاه گوشي تلفن همراه و يك عدد كارت سوخت خودرو سرقتي متعلق به شاكي سرقت به عنف منزل كشف شد.

وي گفت: در تحقيقات بعمل آمده از متهم قتل "ع – ر" تبعه افغانستان در شهرستان پارسيان با همدستي دو نفر ديگر به نام هاي "م – م" و " س - س"، سرقت سيم برق در اطراف لامرد و درگيري با ماموران كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان لامرد خاطرنشان كرد: قاتل و مالخران پس از تحقيقات با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

كد خبر: 2195506

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۹:۵۰

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن