تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803100303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این داوری آرژانتین هم جلوی پرسپولیس فلج می‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: با این داوری آرژانتین هم جلوی پرسپولیس فلج می‌شد
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه همه تشکیلات و داوری در دیدار این تیم برابر پرسپولیس در اختیار سرخپوشان تهرانی قرار داشت به انتقاد از قضاوت داور این دیدار پرداخت و گفت: اگر تیم ملی فوتبال آرژانتین هم جلوی پرسپولیس بازی می‌کرد با این داوری فلج می‌شد.
آفتاب: اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص باخت سنگین 6 بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید بررسی کنیم که واقعا علت این باخت سنگین چه چیزی بوده است. با این حال داوری کاملا علیه ما بود. دو پنالتی به نفع ما گرفته نشد و گلر ما با اینکه توپ را دفع کرده بود ولی یک ضربه پنالتی برای حریف گرفته شد که این مسایل جای بررسی دارد.

وی اضافه کرد: در دقیقه 10 بازی بود که رحمتی یک خطای ساده را انجام داد و با اینکه به داور بی احترامی نکرد ولی نمی‌دانیم چرا به این بازیکن ما اخطار داده شد تا دست به عصا حرکت کند. وقتی دو پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود و یک پنالتی بی جهت در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد خودش سه گل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مس با بیان اینکه صد در صد داور را در ثبت این شکست سنگین مقصر می‌داند، ادامه داد: داور تیم ما را فلج کرد و عملا هرگونه انسجام را از تیم ما گرفته بود. هر تیمی اینطوری باشد به هم می‌ریزد. داور کاری کرد که بچه‌ها دست هایشان را بالا ببرند.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که آیا رفتار مظلومی قبل از بازی مقابل هواداران پرسپولیس و تلاش وی برای بیرون کشیدن در کسب این نتیجه تاثیرگذار نبوده است، گفت: ما قبل از بازی رفتاری از مظلومی مقابل هواداران پرسپولیس ندیدیم. وی در جریان بازی هم تلاش کرد بچه ها به داور اعتراض نکنند و در گوشه‌ای از زمین قرار گیرند تا به آرامش برسند ولی داور به تصور اینکه وی می‌خواست تیم را بیرون بکشد مظلومی را اخراج کرد. این بازی حرف و حدیث زیادی داشت. قرار بود 10 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران تیم پرسپولیس قرار گیرد ولی چرا 35 درصد را به آنها دادند؟ تمام تشکیلات در اختیار حریف بود.

"شما مدعی هستید که از قبل برای برد پرسپولیس برنامه ریزی شده بود؟" این پرسشی بود که مدیرعامل باشگاه مس در پاسخ به آن بیان کرد و ادامه داد: من چنین چیزی را نمی‌گویم ولی امیدوارم فردوسی‌پور همه اتفاقات را نشان بدهد تا مردم و فدراسیون ببینند که چه اتفاقاتی رخ داد. ما از داور مسابقه شکایت می‌کنیم. البته این مسئله هم جای سوال دارد که کمیته انضباطی چرا به اشتباهات داوران رسیدگی نمی‌کند. مگر کمیته داوران علیه خود رای صادر می‌کند؟ مسلم است که این اتفاق رخ نمی‌دهد. مردم کرمان و مسئولان از این شکست خیلی ناراحت هستند و ما شکایت خود را پی می‌گیریم.

وی در خصوص اینکه تیم مس با این روند به سقوط نزدیک خواهد شد تصریح کرد: ما از نظر فنی مشکلی نداشتیم. با این داوری نه تنها مس که اگر آرژانتین هم جلوی پرسپولیس بازی می‌کرد فلج می‌شد. ما در بازی‌های دیگر می‌توانیم نتیجه بگیریم مگر اینکه داوری‌ها علیه مس باشند.



تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن