تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصوير نادرستي از وضعيت زنان در جامعه ايراني ترسيم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تصوير نادرستي از وضعيت زنان در جامعه ايراني ترسيم شده است
هيات پارلماني اروپايي در ادامه ديدارهاي خود با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بعدازظهر امروز فاطمه رهبر، رييس فراكسيون زنان و خانواده مجلس ديدار و گفت‌وگو كرد.
به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، فاطمه رهبر در ابتداي اين ديدار با اشاره به ضرورت تداوم گفت‌وگوها و تعاملات ميان كشورها به دور از اغراض سياسي گفت: در طول سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي زنان درجامعه ايران از جايگاه و موقعيت ويژه‌اي برخوردار شدند و توانستند در حوزه‌هاي گوناگون علمي و دانشگاهي و اجرايي نقش و حضور فعال داشته باشند.

رييس فراكسيون زنان و خانواده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه احكام و قوانين در جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف از جمله زنان و خانواده منبعث از احكام دين مبين اسلام است گفت: مجلس شوراي اسلامي در راستاي حمايت از حقوق زنان در كشور قوانين و لوايح بسياري را منصوب كرده است.

وي افزود: متاسفانه در طول سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي تصوير نادرستي از جامعه ايراني به ويژه در زمينه‌ي زنان و راهكار جهان ترسيم‌ شده است كه با واقعيات جامعه ايراني تفاوت بسياري دارد.

وي يادآور شد: امروزه زنان در سطوح گوناگون در جامعه ايراني نقش و حضور بسيار موثري دارند.

رييس كميته روابط با جمهوري اسلامي ايران نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از سفر به ايران از فرصت ايجاد شده براي گفت‌وگوها و تبادل نظر استقبال كرد.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن